Uszczelka
I w jednym, i w drugim przypadku - nie trzeba. Tylko jest sporo rozbierania w celu umożliwienia dostępu.
I właśnie ze względu na dostęp do elementów - często łatwiej jest silnik wyjąć (zwłaszcza, gdy robi się coś jeszcze, np. uszczelniacze wału).
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 120 KM (15-06-2022, 12:49)pawlosio napisał(a): Do samej wymiany upg nie trzeba wyjmować całego silnika...na pewno. 10k wymiana upg i panewek? Chyba ze mówisz o remoncie. Z tego co pamietam to wyremontowany silnik u kolegi @ h4jt kosztował 9k Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
10 tyś zł to zaokrąglone koszt i myślę.tu o remoncie...takim kompletnym i solidnym...
Fakt silnik po remoncie u kolegi z forum około 9 tyś zł.. Ale dolicz jeszcze koszty robocizny.. Czasem sama wymiana panewek i upg nic nie zmieni...jak się bawić i tak solidnie rozbierać to naprawdę można popłynąć z kasa (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-06-2022, 17:48 przez pawlosio.)
op
(15-06-2022, 19:04)Gieno555 napisał(a): Co to znaczy ,,prewencyjnie"? Są jakieś przesłanki do tego? czy masz za dużo pieniędzy? ? i To znaczy wymienić zanim się zepsuje. Chcesz powiedzieć że gdy panewki nie są przekręcone, to koszt ma być ogromny? Myśle że to po prostu wymiana nie trzeba niczego planować i cudować
op
(16-06-2022, 17:49)wojteks napisał(a):(16-06-2022, 15:33)Thadeus88 napisał(a): Myśle że to po prostu wymiana nie trzeba niczego planować i cudowaćMyśl tak dalej. Wymiana to może być paska osprzętu a upg wymaga jednak czegoś więcej. Jeśli wymiana UPG wymaga czegoś więcej, to znaczy że już za późno. Miałem kilka aut i przy wymianie JESZCZE NIE AWARYJNEJ UPG nic dodatkowego nie trzeba było robić |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości