Tykanie w tylnym zacisku - ręczny elektryczny
Czy na pewno ręczny?
Jeśli tak - to czy zaciągnięty, czy zwolniony? Tam nie ma co cykać miarowo.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
op
(02-12-2018, 19:10)ko-ma napisał(a): Czy na pewno ręczny? tykanie na zaciągniętym. (02-12-2018, 19:10)ko-ma napisał(a): Czy na pewno ręczny? tykanie na zaciągniętym, po włożeniu karty komunikat "Bremse fehler" (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-12-2018, 19:17 przez Przemek7.)
Grand czy krótki? W grandzie może to być coś związanego z hamulcem EPB, gdzie dwie linki idą bezpośrednio do modułu hamulca.
W krótkim nie ma chyba takiej możliwości... bo linki idą do przekładni linek na belce, wiec gdyby była to jakaś usterka epb byłby pewnie problem w obu kołach. Przyznam że objaw dziwny. Jedyne co mogę wymyślić w tej chwili to ze to Grand, i ma uszkodzony czujnik naciągu jednej linki. Ale z tego co wiem jest tam tylko jeden dla całego mechanizmu dla obu kół. Jedyne co przychodzi mi do głowy to zejść pod spód i obadac cały układ organoleptycznie. Możesz też spróbować spuścić naciąg linek z bagażnika, później zaciągnąć kilka razy i odpuścić pod rząd w trybie serwisowego zapłonu (bieg 1+hamulec+start) #Wytapatalkowane
op
(03-12-2018, 01:41)Trodor napisał(a): Grand czy krótki? W grandzie może to być coś związanego z hamulcem EPB, gdzie dwie linki idą bezpośrednio do modułu hamulca. Krótki. Zastanawiam się czy może jedna z linek jest (lekko0 zatarta w pancerzu a klika tylko jedyna sprawna strona. Zapewne szwankuje elektronika. Czy zamakające i śniedziejące kostki pod fotelem kierowcy to również wiązka hamulca postojowego? Przygotowuję się do wejścia pod auto, wolałbym już bagażem teorii ;) Tryb serwisowy zapłonu dla wersji z automatyczną skrzynią? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-12-2018, 02:16 przez Przemek7.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości