op
Witam was serdecznie.
Zapraszam do oglądania relacji z prac nad najmniejszym z pod znaku romba.
Może trochę historii ... Auto znane i lubiane czyli Renault Twingo 133 CUP 2009r ,mam go od września 2011r , kupiłem z przebiegiem prawie15tys kilometrów, a obecnie ma koło 23 tys kilometrów. Kolor ,,wypierdka” Taki nietypowy bo perłowy - Szary Altica .
Użyte środki - prewash, mycie :
-APC Megsa
-Mac 124 Prickbort
-AB Magifoam
-Gloria FM10
-P21s
- Glinka
-CG Glossworkz
Korekta lakieru :
-Festool
-pady 3M, Flexipads
-Scholl S3 GE
-SV CF Pro
LSP:
-SV Insignis V2
-SV Autobahn na koła
Tworzywa, opony , uszczelki, szyby :
-Gtechnik G3
-Unique
-303 AP
-Endurance
- 1Z Einszett
- Hot Rims Mag and Aluminum Polish
Lakier może nie zniszczony bardzo ale było co robić . a wiec zaczynamy oto w roli głównej :
Nadkola, felgi i zaciski hamulcowe ...
I Zaczynamy działać , Stawiamy na 4 kobyłkach
Zdejmujemy 4 koła (oto pomocnicy) i działamy przy nadkolach
tak wyglądają nadkola
Czego by tu użyć :o
Pianujemy, gloria w porównaniu z marolexem wymiata .
Po spłukaniu ..hm.. coś zostało.. spoko poprawimy APC 1:4 ...
Czas na koła (były ona czyszczone i zabezpieczone 2 miesiące temu ) i o dziwo myte ,a P21s działa i to dość ładnie.
płuczemy i efekty.
i nawet Prickbort mial coś do roboty. :mrgreen:
Pianujemy czyli gloria w dłoń i na koń
Spłukany , APC 4:1 i pomocnik
Potem zaczynamy myć twingola , o to pomocnicy: dwa wiaderka , glossworkz, prickbort i rękawica (tym to się myje-bajecznie)
Nie zapominamy o glinkowaniu , ale dużo nie było jedynie jakieś soki z drzew.
Pogoda nie rozpieszcza wiec koła szybko na auto i hyc do garażu
Stawiamy znów na kobyłki i działamy
Teraz naklejki .
Było twingo jest „ingo”
A za chwilkę już nic nie zostało bo napis szpecił i był jakiś brudny.
Zabezpieczamy auto taśmami i demontujemy co się da...(nie zabijajcie, ramek nie zdejmowałem bo były przynitowane)
Przy okazji zrobi sie coś z zaciskami :O
I wygląda to tak i nadkole zabezpieczone
Zabieramy się za lakier ale najpierw mierzymy ..
Średnio wychodziło 150-160
Oto efekty pracy ale od razu mówię nie będzie jakiś spektakularnych 50/50 .
Coś już się odbija , „szajn” jest .
Dla tych co wiedza że przed led lenserem nic nie ukryje .
[url="http://www.fotosik.pl"][/url]
I 50/50
I jak wygląda z tyłu
I 50/50 lamp tylnych cos zeszło
A to specjalnie dla Lubiących odbicia Halogenów .
Nasz wybraniec , Kładziemy pierwsza warstwę (ah ten zapach... piękny)
Oczywiście kontrola temperatury chyba ok..
wygrzewa się , jutro druga warstwa i na słoneczko..
nie zapominamy o uszczelkach i plastikach zew
oczywiście jeszcze zostały nam koła , wysuszone cleaner położony i działamy
Oczywiście , drugi bohater Autobahn . Kładę go rękami bo to czysta przyjemność
Koła sie wygrzewają.
A to czego użyto do operacji z kołami
Silnik też został zabezpieczony , teraz zagadka co jest położone ?
Szyby też zabezpieczone boczne Unique , a przednia.. wybór padł na Gtechnik G3.
Takie 50/50 uszczelki
Oto efekty sami oceńcie.
http://images39.fotosik.pl/1500/0fbd9560e3c30d2fmed.jpg[/img]
No i w końcu wyjazd, ,,wypierdek” na słoneczko... ale ale gdzie one się chowa.
Jakieś refleksy , niby jasny kolor ale daje
I parę zdjęć w plenerze :
A to co tygryski lubią najbardziej....kropelki:
A teraz to już leje
A tu się co ukryło :shock:
Na tym kończymy , a na koniec parę filmów.
[youtube]JsbPi46zNlw[/youtube]
[youtube]3VoDFeBff6I[/youtube]
Ogólnie korekta nie jest zrobiona w 100% tak jak silnik czy nadkola , sądzę ze lakier jest dość mocno przygotowany ale to już może wy sami oceńcie . Dziękuje za uwagę i mam nadzieje ze nie zasnęliście. Bym zapomniał czas pracy to prawie 40 godzin roboczych.
Zapraszam do oglądania relacji z prac nad najmniejszym z pod znaku romba.
Może trochę historii ... Auto znane i lubiane czyli Renault Twingo 133 CUP 2009r ,mam go od września 2011r , kupiłem z przebiegiem prawie15tys kilometrów, a obecnie ma koło 23 tys kilometrów. Kolor ,,wypierdka” Taki nietypowy bo perłowy - Szary Altica .
Użyte środki - prewash, mycie :
-APC Megsa
-Mac 124 Prickbort
-AB Magifoam
-Gloria FM10
-P21s
- Glinka
-CG Glossworkz
Korekta lakieru :
-Festool
-pady 3M, Flexipads
-Scholl S3 GE
-SV CF Pro
LSP:
-SV Insignis V2
-SV Autobahn na koła
Tworzywa, opony , uszczelki, szyby :
-Gtechnik G3
-Unique
-303 AP
-Endurance
- 1Z Einszett
- Hot Rims Mag and Aluminum Polish
Lakier może nie zniszczony bardzo ale było co robić . a wiec zaczynamy oto w roli głównej :
Nadkola, felgi i zaciski hamulcowe ...
I Zaczynamy działać , Stawiamy na 4 kobyłkach
Zdejmujemy 4 koła (oto pomocnicy) i działamy przy nadkolach
tak wyglądają nadkola
Czego by tu użyć :o
Pianujemy, gloria w porównaniu z marolexem wymiata .
Po spłukaniu ..hm.. coś zostało.. spoko poprawimy APC 1:4 ...
Czas na koła (były ona czyszczone i zabezpieczone 2 miesiące temu ) i o dziwo myte ,a P21s działa i to dość ładnie.
płuczemy i efekty.
i nawet Prickbort mial coś do roboty. :mrgreen:
Pianujemy czyli gloria w dłoń i na koń
Spłukany , APC 4:1 i pomocnik
Potem zaczynamy myć twingola , o to pomocnicy: dwa wiaderka , glossworkz, prickbort i rękawica (tym to się myje-bajecznie)
Nie zapominamy o glinkowaniu , ale dużo nie było jedynie jakieś soki z drzew.
Pogoda nie rozpieszcza wiec koła szybko na auto i hyc do garażu
Stawiamy znów na kobyłki i działamy
Teraz naklejki .
Było twingo jest „ingo”
A za chwilkę już nic nie zostało bo napis szpecił i był jakiś brudny.
Zabezpieczamy auto taśmami i demontujemy co się da...(nie zabijajcie, ramek nie zdejmowałem bo były przynitowane)
Przy okazji zrobi sie coś z zaciskami :O
I wygląda to tak i nadkole zabezpieczone
Zabieramy się za lakier ale najpierw mierzymy ..
Średnio wychodziło 150-160
Oto efekty pracy ale od razu mówię nie będzie jakiś spektakularnych 50/50 .
Coś już się odbija , „szajn” jest .
Dla tych co wiedza że przed led lenserem nic nie ukryje .
[url="http://www.fotosik.pl"][/url]
I 50/50
I jak wygląda z tyłu
I 50/50 lamp tylnych cos zeszło
A to specjalnie dla Lubiących odbicia Halogenów .
Nasz wybraniec , Kładziemy pierwsza warstwę (ah ten zapach... piękny)
Oczywiście kontrola temperatury chyba ok..
wygrzewa się , jutro druga warstwa i na słoneczko..
nie zapominamy o uszczelkach i plastikach zew
oczywiście jeszcze zostały nam koła , wysuszone cleaner położony i działamy
Oczywiście , drugi bohater Autobahn . Kładę go rękami bo to czysta przyjemność
Koła sie wygrzewają.
A to czego użyto do operacji z kołami
Silnik też został zabezpieczony , teraz zagadka co jest położone ?
Szyby też zabezpieczone boczne Unique , a przednia.. wybór padł na Gtechnik G3.
Takie 50/50 uszczelki
Oto efekty sami oceńcie.
http://images39.fotosik.pl/1500/0fbd9560e3c30d2fmed.jpg[/img]
No i w końcu wyjazd, ,,wypierdek” na słoneczko... ale ale gdzie one się chowa.
Jakieś refleksy , niby jasny kolor ale daje
I parę zdjęć w plenerze :
A to co tygryski lubią najbardziej....kropelki:
A teraz to już leje
A tu się co ukryło :shock:
Na tym kończymy , a na koniec parę filmów.
[youtube]JsbPi46zNlw[/youtube]
[youtube]3VoDFeBff6I[/youtube]
Ogólnie korekta nie jest zrobiona w 100% tak jak silnik czy nadkola , sądzę ze lakier jest dość mocno przygotowany ale to już może wy sami oceńcie . Dziękuje za uwagę i mam nadzieje ze nie zasnęliście. Bym zapomniał czas pracy to prawie 40 godzin roboczych.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-12-2014, 09:48 przez tfelek.)