Twardy pedał sprzęgła.
Wymiana płynu... nie ma sensu.
Zacznij od solidnego obejrzenia mechaniki samego pedału, jako elementu najłatwiej dostępnego w układzie sterowania sprzęgłem. Wystarczy głębiej zajrzeć pod kierownicę. Jest tam sporo żelastwa, może coś się oberwało. A jak by przyczyną była pompka sprzęgła - i tak twi wewnątrz mechanizmu pedału.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Własnie oglądałem przed zakupem Scenica 3 z przebiegiem 130 tyś. i miał cholernie twardy pedał sprzęgła. Chyba nie zaryzykuje bo nie wiadomo co tam może się dziać .
Rozumiem, że tak od razu nie da się stwierdzić czy to pompa czy coś innego ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2016, 16:21 przez Rysal.)
Twardość pedału sprzęgła to sprawa dyskusyjna gdy szwagier prowadził mojego SC II zdziwił się co tak ciężko chodzi sprzęgło a moim zdaniem chodzi wręcz idealnie. Pedał sprzęgła nie może być jak kapeć.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości