Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Tryka, a nie odpala.


Brown
Zarejestrowani

op Cześć.
Wstawiam film na youtube jak to wygląda. Zamiast odpalić robi trrrr. Nie wiem jakie kluczowe informacje jeszcze napisać... nie był odpalany przez jakiś tydzień, wcześniej nie było problemów, napięcie na akumulatorze to trochę ponad 11V.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

aku kaput

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Brown
Brown
Zarejestrowani

op Dziwne, bo aku jest w miarę nowy. coś mi musi kraść prąd.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(10-06-2022, 07:52)Brown napisał(a): bo aku jest w miarę nowy
a co to ma za znaczenie ze jest nowy jak nie trzyma parametrów
dziś aku srednio wytrzymuje 2 lata i zaczynają się problemy a SC jest bardzo wrazliwy na spadki napięci

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Brown
Zarejestrowani

op Teraz go ładuję i zobaczę czy to na pewno to... i jak się okaże, że wcale mi nie ucieka prąd, a to wina akumulatora to mam na niego jeszcze gwarancję. może się uda.
jak sprawdzić czy na zgaszonym samochodzie płynie jakiś prąd? miernik szeregowo między klemę a akumulator?

Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

(10-06-2022, 07:59)Brown napisał(a): miernik szeregowo między klemę a akumulator?
Tak ale pomiar rozpocznij kilkanaście minut po zgaszeniu samochodu i jego zamknięciu. Musisz zbudować jakąś możliwość podłączenia miernika tak żeby nie było przerwy w zasilaniu podczas odłączania głównego kabla (zasilanie przez miernik).

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi wojteks za ten post post:
  • Brown
Brown
Zarejestrowani

op
(10-06-2022, 08:45)wojteks napisał(a):
(10-06-2022, 07:59)Brown napisał(a): miernik szeregowo między klemę a akumulator?
Tak ale pomiar rozpocznij kilkanaście minut po zgaszeniu samochodu i jego zamknięciu. Musisz zbudować jakąś możliwość podłączenia miernika tak żeby nie było przerwy w zasilaniu podczas odłączania głównego kabla (zasilanie przez miernik).

Rozumiem. Dzięki.
Jeszcze takie pytanie odnośnie tych akumulatorów. jak to jest z ich gwarancją. Zawsze ktoś może powiedzieć, że był źle użytkowany. Czy praktycznie da się coś odzyskać? ten mój jest z września, czyli prawie "nówka".

Odpowiedz
marecky
Zarejestrowani

(10-06-2022, 09:21)Brown napisał(a): odnośnie tych akumulatorów. jak to jest z ich gwarancją
Z gwarancją jest tak, że warunki zależą od tego kto daje gwarancję, producent czy sprzedawca. Jak producent to aku najpewniej pojedzie na jakieś testy, jeśli sprzedawca to pytaj sprzedawcę...

Odpowiedz
Brown
Zarejestrowani

op Film z napięciem. 
Naładowałem przez kilka godzin akumulator do tych 12.66V i uruchomiłem z załączonym miernikiem do klem. nie widzę jakiegoś wielkiego spadku napięcia. jak sprawdzić czy naprawdę coś z tym akumulatorem jest nie tak? Ładowanie jest super (chyba) bo jak już silnik pracuje to napięcie jest ponad 14V. Chciałbym, po prostu, zrozumieć z czego wynikała ta jego dzisiejsza niemoc.

Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

(10-06-2022, 15:48)Brown napisał(a): Naładowałem przez kilka godzin akumulator do tych 12.66V
Naładuj aż prostownik/ładowarka pokaże że naładowany (12.6V bez obciążenia to słabe napięcie jak na prawie nowy akumulator).
Jak mierzyłeś napięcie to trzeba było światła zaświecić, nadmuch dać na max i szybę grzaną włączyć.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi wojteks za ten post post:
  • Brown




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości