op
Faken. Raz już wymieniałem filtr paliwa i nie było z tym najmniejszych problemów. Tym razem coś się zatkało przy tych szybkozłączkach, za cholerę nie mogłem ich wcisnąć. Tzn. pierwsza w końcu puściła, ale obawiam się że ten plastik do wciskania pękł, chyba za mocno to naciskałem śrubokrętem. Drugą już odpuściłem... co teraz? Ta część jest wymienna, czy od razu trzeba cały wężyk... i to chyba w ASO? No chyba, że to pęknięcie nie będzie miało wpływu na szczelność (póki co założyłem stary filtr i chyba trzyma, bo jeździ). No i jak odblokować ten drugi przycisk? Poradzicie?
Trudności przy wymianie filtra paliwa
(24-04-2023, 10:02)arecki_sz napisał(a): Faken. Raz już wymieniałem filtr paliwa i nie było z tym najmniejszych problemów. Tym razem coś się zatkało przy tych szybkozłączkach, za cholerę nie mogłem ich wcisnąć. Tzn. pierwsza w końcu puściła, ale obawiam się że ten plastik do wciskania pękł, chyba za mocno to naciskałem śrubokrętem. Drugą już odpuściłem... co teraz? Ta część jest wymienna, czy od razu trzeba cały wężyk... i to chyba w ASO? No chyba, że to pęknięcie nie będzie miało wpływu na szczelność (póki co założyłem stary filtr i chyba trzyma, bo jeździ). No i jak odblokować ten drugi przycisk? Poradzicie? A może dopasuj jakiś wężyk i na opaski? Tylko zobacz czy z drugiej strony taka sama średnica jest
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V Renault Megane II 1.9 dci 120km Renault Laguna III 2.0 dci 150km VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel) Jest: Renault Scenic III 1.6 dci 130km ![]()
Ja zawsze te złącza psikam wd40 wciskają się dużo łatwiej, spróbuj może puści. Na szczelność ma wpływ oring który jest głębiej.
https://allegro.pl/oferta/szybkozlacze-w...1e#polecam Tylko przewód trzeba dobrze podgrzać żeby wymienić złącze. Powodzenia (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2023, 20:47 przez broda1301.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości