Tłumik z plecionką
Witaj, pierwszy post winien znajdować się w dziale Przywitań.
Chodzi o katalizator?? Łączony przy kolektorze na 3szpilki M8X125-50 a przy tłumiku łączony na 2szpilki (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2014, 23:12 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
oczyść z rdzy szczotką,spryskaj jakimś odrdzewiaczem,i dopasuj jakiś klucz najlepiej oczkowy albo nasadowy,najwyżej urwiesz te szpilki
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
![]()
op
Zakładając, że urwę te szpilki i zostanie w otworze kawałek urwanej szpilki, co dalej jak zakręcę nowy tłumik przy pomocy nowych szpilek? Chyba lepiej by było chyba przeciąć z boku te nakrętki żeby się osłabiły i wtedy może się odkręcą? Tylko czym to by przeciąć? Są jakieś takie na przykład malutkie szlifierki kątowe żeby można było tam się dostac do tych nakrętek i je spróbować przeciąć ?
możesz próbować ciąć,albo odkręcać a jak urwiesz to rozwiercać
Ja bym mimo wszystko próbował odkręcać,chyba że masz w tym miejscu obejmę ściskaną 2 śrubami to tnij od razu te śruby (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-03-2014, 00:45 przez miro.)
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
![]()
op
Niestety obejmy tam nie mam. Chyba jednak będę musiał ciąć, bo jak już pisałem żaden klucz mi tam nie pasuje. Próbowałem klucze oczkowe, nasadowych nie nałożę bo szpilka od góry jest za długa.Obciąć też nie będzie łatwo bo bardzo trudny tam jest dostęp.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości