op
Gdyby był zatkany to by nie działała klimatyzacja poprawnie. Przed nabiciem klimy układ był dokładnie sprawdzony . Ciśnienie 10Bar . I ani rosło ani spadało . Gdyby było gdzieś coś zatkane to byłoby inaczej . Temperatura przy wylocie kratki nawiewu 6 -7st. C .
(07-05-2017, 20:36)Wojtgda napisał(a): http://www.laser-sinex.pl/auto-klimatyza...matyzacji/
Poczytaj ten artykul... I zmien warsztat bo jeszcze nigdy nie slyszalem zeby osuszacz nie byl zatkany w nieszczelnej klimatyzacji.
Po drugie jak kupisz nowy i go otworzysz a obok do wiadra z woda wrzucisz gabke to on szybciej bedzie chlonal wode niz gabka z wiadra. Przetestowane
(08-05-2017, 06:42)bodo napisał(a):(07-05-2017, 20:36)Wojtgda napisał(a): http://www.laser-sinex.pl/auto-klimatyza...matyzacji/
Poczytaj ten artykul... I zmien warsztat bo jeszcze nigdy nie slyszalem zeby osuszacz nie byl zatkany w nieszczelnej klimatyzacji.
Po drugie jak kupisz nowy i go otworzysz a obok do wiadra z woda wrzucisz gabke to on szybciej bedzie chlonal wode niz gabka z wiadra. Przetestowane
Gdyby był zatkany to by nie działała klimatyzacja poprawnie. Przed nabiciem klimy układ był dokładnie sprawdzony . Ciśnienie 10Bar . I ani rosło ani spadało . Gdyby było gdzieś coś zatkane to byłoby inaczej . Temperatura przy wylocie kratki nawiewu 6 -7st. C .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2017, 07:06 przez bodo.)