Ale latem i przy temperaturze -5.
Napisał wyraźnie latem było dobrze i przy temperaturze -5 też było dobrze nie napisał nigdzie, że latem było -5.
Maciej, czytaj ze zrozumieniem i nie omijaj "i"
Byłem u gazownika mowi ze to termostat . Nie jestem do końca przekonany bo w srodku jest cieplo . Mówi ze tam jest jakiś skomplikowany termostat ze ma jakies dwa obiego i to nie chodzi o mały obieg i duży . A i co zaobserwowałem ze jak się nagrzeje silnik i nie gasze silnika nie mogę przełączyć . Wyłącze silnik odczekam 5 minut odpalam i wtedy wszystko jest dobrze przelącza się bez problemu. Nie wiem czy to ma znaczenie ale dopóki nie zgasze silnika przedów nadmiaru jest zimny po chwili odpoczynku silnika zaczyna się robic letni.
I rece rozkladaja . Parownik pokazuje temperature prawidlowa prawie 60 stopni otwiera zawor butli 35 stopni a rurka gazu zimna i gaz ma 2 stopnie . ze ktos mial taki przypadek pomocy
(05-01-2016, 21:01)zmora009 napisał(a): I rece rozkladaja . Parownik pokazuje temperature prawidlowa prawie 60 stopni otwiera zawor butli 35 stopni a rurka gazu zimna i gaz ma 2 stopnie . ze ktos mial taki przypadek pomocy
Mówiłem ci jedz do innego gazownika bo to co opisujesz to jakieś brednie.Skoro reduktor ma 60 stopni a próg przełączania jest przy 35 to auto musi śmigać juz przy 35 stopniach.A gdzie jest rurka zimna przed reduktorem czy za reduktorem? przed jest miedziana za jest gumowa.Normalny gazownik powinien ci zdiagnozować instalację i silnik.