http://otomoto.pl/renault-scenic-klima-b...26255.html
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-08-2014, 09:02 przez Asia.)
Szukam z 2004-2005 roku , na co zwrócić uwagę
op
Witam jestem nowy na forum. Nawet jeszcze nie mam Scenica ale jestem na drodze ku jego kupnie. Właśnie dzisiaj oglądałem takiego z 2003r. 1.6 benz 115 km. Pojazd stoi w komisie jest opłacony i kwota 12800. Nawet ładny nie powycierany, widać że nie katowany. Zdziwiło mnie tylko jedno gdy go odpalałem Wiadomo długo stoi i zaklekotał bardzo mocno a wogóle za pierwszym razem zgasł. po odpaleniu zapalił się serwis i i check a komunikat w nieznanym mi języku mówiący coś o oleju - pojazd z belgii. niewiem co to może oznaczać i czy wogóle mam się kręcić koło tego pojazdu. Wogóle szukam czegoś z 2005 roku z pobliżu mazowieckiego i lubelskiego. oto link do ogłoszenia. Proszę o opinię co to mogło być
http://otomoto.pl/renault-scenic-klima-b...26255.html (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-08-2014, 09:02 przez Asia.)
oznaczać to może jedno-ewakuacja
auto nawet jak długo stoi to może słabiej zapalić ale nie klekotać mój samochód stał kiedyś prawie 3 miesiące bez odpalania (miałem złamaną nogę) i zapalił prawie za pierwszym razem (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-08-2014, 20:57 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Pewnie KZFR. Tak czy tak nie plącz się w to absolutnie, bo może być mina, a już na pewno nie za tę kasę.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
op
KZFR ???? Tak czy inaczej nie dotykam. Następne odpalenia były już ok. Silnik pracował równo i wszystko wydawał się ok. Wydaje mi się tylko że pod tym napisem z olejem były same kreski co by oznaczało brak oleju. W każdym bądz razie dzięki za radę. Szukam dalej
op
Witam. Szukam właśnie swojego pierwszego Scenica. Oglądałem już kilka egz. Pierwszego z 2005 1.9 dci 131 km tragedia, oczywiście silnik - fap zawalony przy turbo grzebane komunikaty o awarii wtrysków i walnięta poducha pod silnikiem.Do wnętrza nie mogłem się przyczepić ale co z tego . Raczej oponuje więc przy benzynie którą zagazuję. Jaki silnik polecacie i na co zwrócić uwagę przy kupnie, i czy to dobry wybór - jakoś boję się dci a benz to benz
Bierz 2.0, to dobre silniki choć są 1.6 i jeżdżą. Pod gaz bym się nie zastanawiał nad wyborem innego silnila. DCI nie jest złe, tylko ciężko zadbane trafiuć z zagramanicy.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
op
A jak z awaryjnością tych 2.0, na coś mam zwrócić uwagę??
znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/renault-scenic-C33814642.html co o tym myślisz?? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-08-2014, 21:37 przez Oktawiusz.)
Silnik nie do zajeżdżenia. Jak pali ładnie na wszystkie gary, nie cieknie z niego to brać w ciemno. Ciśnienie sprężania zawsze warto zmierzyć przed zakupem ale trzeba mieć przyrząd przy sobie.
Generalnie nie sprawiają kłopotów. PS Miło, że z Siedlec mamy forumowicza.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości