Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Szarpniecie po puszczeniu gazu i wskaznik temperatury silnika


maciej1486
Zarejestrowani

Online
op
(20-08-2015, 03:39)siwusek216 napisał(a): Jeśli chodzi o to szarpanie ze tak zapytam wszystkie 4 opony masz jednakowe? Kolega kiedyś tak miał i okazało się ze wina różnych opon efekt taki powodowała kontrola trakcji z powodu różnych prędkości obrotowych kół. Wymiary opon były identyczne inny producent i była różnica w obwodzie koła.

Wysłane
z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Niestety wszystkie opony są praktycznie nowe bo z 2013r i są identyczne Sad

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Online
op Zauwazylem ze szarpniecie nie wystepuje ponizej 2tys obrotow a miedzy 2 a 3 tys

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Co wskazuje na MAP-sensor albo układ regulacji geometrii turbosprężarki

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

U mnie szarpalo tak w okolicy 1800obr winny był egr po czyszczeniu przestało.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(20-08-2015, 13:56)ko-ma napisał(a): układ regulacji geometrii turbosprężarki

A czy w tym silniku występuje? Bo to chyba nie auto z profilu?

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Online
op Nie to 1,5 silnik i poki co chyba pozostaje clip. Bo filtr paliwa to moze nie byc to?

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-08-2015, 15:59 przez maciej1486.)

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości