Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Szarpie przy puszczaniu sprzęgła


Wozny84
Zarejestrowani

Online
op Dzięki za wszystkie sugestie. Sprawa wygląda tak że podczas wrzucania 1 i 2 często zgrzyta... chyba że zrobię to dość wolno to wtedy prawie wogole. Rzadko jest problem ze 2 nie chce wejść. Ale jeśli chodzi o wciskanie sprzęgła to tak jak pisałem prawie zawsze jest chrupnięcie/zgrzytnięcie wyczuwalne na pedale sprzęgła, podczas wyciskania przy dynamicznym rozpedzaniu samochodu (Przy obrotach powyżej 4 tysięcy). Jeżdżę z tym od zakupu auta czyli około 7 tysięcy km. Odnośnie tego zgrzytania przy wbijaniu biegów, które opisywałem na tym forum, poradziliscie aby wyregulować linki i pojechałem do mechanika z tym problemem to powiedział że w tej skrzyni linki są nieregulowane.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Zmien mechanika....

Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
jaszek7777
Zarejestrowani

(09-03-2018, 10:44)Wozny84 napisał(a): podczas wrzucania 1 i 2 często zgrzyta
(09-03-2018, 10:44)Wozny84 napisał(a): Rzadko jest problem ze 2 nie chce wejść
(09-03-2018, 10:44)Wozny84 napisał(a): Odnośnie tego zgrzytania przy wbijaniu biegów, które opisywałem na tym forum, poradziliscie aby wyregulować linki
Dodając do tego, że zgrzyta jak szybko chcesz zmienić bieg mając wysokie obroty silnika (jeśli dobrze zrozumiałem) to wygląda mi to na synchronizatory, przynajmniej tak na moje oko. Założę się, że jak zrobisz to na 2 etapy, czyli sprzęgło, luz, sprzęgło, bieg, to będzie dobrze.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi jaszek7777 za ten post post:
  • Wozny84
Wozny84
Zarejestrowani

Online
op Dokładnie, jak robię to wolno jest prawie ok, bo też zdarza się że zgrzyta. Tylko tylko tak się zastanawiam co może tak chrupać w momencie wyciskania sprzęgła na wysokich obrotach... czy to faktycznie nie oznacza już końca sprzęgła? A wogole ktoś z Was korzystał regenerowanego koła dwumasowego? Koszt na portalu aukcyjnym razem ze sprzeglem to 800 parę złotych. Podczas gdy samo koło 2M nowe to wydatek rzędu 2 tyś zł.

Odpowiedz
jaszek7777
Zarejestrowani

Spróbuj zmienić bieg na raty, tj. wciskasz sprzęgło, wrzucasz luz, puszczasz sprzęgło, wciskasz, bieg, puszczasz. Co do zgrzytania przy wciskaniu sprzęgła, to nie wiem, ale coś wkrótce się rozsypie. Sprzęgło prawidłowo wysprzęgla? Wsteczny nigdy nie zgrzytnął?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-03-2018, 13:53 przez jaszek7777.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości