op
Hej,
Opcję nadmuchu udało mi się zrobić za pomocą forum teraz mam inny dylemat. Posiadamy Renault Scenic 2 2.0, benzyna. Podczas jazdy żonie zaświeciło się migocząc "Check Engine", jednocześnie szarpać silnikiem, jakby nie chciał ruszyć. Za pomocą forum wyczytałem, że może być problem z cewkami i praktycznie w danym sprawdziłem, że cewki 2,3 odłączając samochód nadal działa a przy cewce 1,4 samochód się wyłączył. W praktyce wynika, że cewki są złe. Zakupiłem nowe cewki i wymieniłem i teraz jest inny dylemat, bo praktycznie teraz przy odłączeniu wszystkich cewek samochód się nie wyłącza, ale chce się wyłączyć, ale nadal silnik pracuje. Praktycznie jak na razie samochód jeździ, ale niepokoi mnie to, że teoretycznie samochód powinien się wyłączyć jak wcześniej. Mechanik twierdzi, że świece są wymienione? Mam nadzieję, że udało mi się w miarę obrazowo opisać dylemat?
Opcję nadmuchu udało mi się zrobić za pomocą forum teraz mam inny dylemat. Posiadamy Renault Scenic 2 2.0, benzyna. Podczas jazdy żonie zaświeciło się migocząc "Check Engine", jednocześnie szarpać silnikiem, jakby nie chciał ruszyć. Za pomocą forum wyczytałem, że może być problem z cewkami i praktycznie w danym sprawdziłem, że cewki 2,3 odłączając samochód nadal działa a przy cewce 1,4 samochód się wyłączył. W praktyce wynika, że cewki są złe. Zakupiłem nowe cewki i wymieniłem i teraz jest inny dylemat, bo praktycznie teraz przy odłączeniu wszystkich cewek samochód się nie wyłącza, ale chce się wyłączyć, ale nadal silnik pracuje. Praktycznie jak na razie samochód jeździ, ale niepokoi mnie to, że teoretycznie samochód powinien się wyłączyć jak wcześniej. Mechanik twierdzi, że świece są wymienione? Mam nadzieję, że udało mi się w miarę obrazowo opisać dylemat?