op
Witajcie
Jestem po małym remoncie silnika tj. regeneracja głowicy wymiana prowadnic zaworowych uszczelniaczy docieranie itp. oraz wymiana panewek oraz pierścieni tłokowych . 6 miesięcy temu padła mi turbosprężarka także oddałem ją do regeneracji po jej zamontowaniu od początku samochód wydawał przerażający gwizd który na biegu jałowym był najmocniejszy szczególnie przy odpuszczaniu pedału gazu. Firma która regenerowala turbinę upierała się że napewno mam nieszczelność na dolocie. W związku z tym przy okazji remontu wyciągnąłem wszystkie rury intercooler dokładnie to umyłem sprawdziłem oglądnalem i nic niepokojącego nie znalazłem postanowiłem zakupić inna regenerowana turbinę i sprawdzić czy efekt będzie taki sam. Po zamontowaniu drugiej i złożeniu wszystkiego o objaw ustanął nie slychac żadnego dziwnego dźwięku przy przegazowaniu natomiast podczas jazdy na 1,2 biegu dodając gaz na max nie słychać nic ale od biegu 3 przy obrotach 2100-do około 2800 słychać głośny świst przy dodaniu gazu na maxa. Przypomina to start samolotu
dodam że okna są zamknięte i naprawdę jest to glosne. Auto ma moc nie kopci tylko ten świst mnie poprostu denerwuje. Mam drugiego identycznego scenica i tam nic takiego się nie dzieje. Czy powinienem się tym przejmować a może jest coś co powinienem sprawdzić? Różnice jakie zaowazylem jeszcze pomiędzy samochodami to w drugi turbo ciągnie mocno od jakichś 1800 obrotów a w pierwszym dopiero od około 2000tys.
Jestem po małym remoncie silnika tj. regeneracja głowicy wymiana prowadnic zaworowych uszczelniaczy docieranie itp. oraz wymiana panewek oraz pierścieni tłokowych . 6 miesięcy temu padła mi turbosprężarka także oddałem ją do regeneracji po jej zamontowaniu od początku samochód wydawał przerażający gwizd który na biegu jałowym był najmocniejszy szczególnie przy odpuszczaniu pedału gazu. Firma która regenerowala turbinę upierała się że napewno mam nieszczelność na dolocie. W związku z tym przy okazji remontu wyciągnąłem wszystkie rury intercooler dokładnie to umyłem sprawdziłem oglądnalem i nic niepokojącego nie znalazłem postanowiłem zakupić inna regenerowana turbinę i sprawdzić czy efekt będzie taki sam. Po zamontowaniu drugiej i złożeniu wszystkiego o objaw ustanął nie slychac żadnego dziwnego dźwięku przy przegazowaniu natomiast podczas jazdy na 1,2 biegu dodając gaz na max nie słychać nic ale od biegu 3 przy obrotach 2100-do około 2800 słychać głośny świst przy dodaniu gazu na maxa. Przypomina to start samolotu
![Biggrin Biggrin](https://www.scenic-forum.pl/images/smilies/aktualne/biggrin.gif)