roznice w spalaniu przy srednich rocznych przebiegach na poziomie 15-20 tys sa pomijalne,
ale jest inna sprawa, dla ktorej warto dzienne zakladac,
przy niskich dziennych przebiegach jazda z wlaczonymi swiatlami mijania, powoduje ze swiatla biara okolo 130W plus oswietlenie zegarow itp (ale to juz przewaznie mamy na ledach)
jak ktos malo jezdzi to powinien co jakis czas podlaczac prostownik by doladowac akumulator,
do tego dochodzi przedwszczesne wypalanie luster w przednich lampach, co powoduje gorsze oswietlenie drogi wtedy kiedy swiatla sa najbardziej potrzebne, czyli po zmroku, a to juz przeklada sie bezposrednio na bezpieczenstwo.
w nowszych modelach dochodzi rowniez kwestia komfortu w postaci czujnika zmierzchu. w niektorych samochodach przyciemniaja sie zegary i radio kiedy wlaczone zostaja swiatla, w sloncu moga sie odczyty stawac malo widoczne.
ja w kazdym swoim samochodzie zawsze zakladam dodatkowe ledy,
ale jest jeden warunek. te ledy maja swiecic, a nie tylko udawac ze swieca,
ale jest inna sprawa, dla ktorej warto dzienne zakladac,
przy niskich dziennych przebiegach jazda z wlaczonymi swiatlami mijania, powoduje ze swiatla biara okolo 130W plus oswietlenie zegarow itp (ale to juz przewaznie mamy na ledach)
jak ktos malo jezdzi to powinien co jakis czas podlaczac prostownik by doladowac akumulator,
do tego dochodzi przedwszczesne wypalanie luster w przednich lampach, co powoduje gorsze oswietlenie drogi wtedy kiedy swiatla sa najbardziej potrzebne, czyli po zmroku, a to juz przeklada sie bezposrednio na bezpieczenstwo.
w nowszych modelach dochodzi rowniez kwestia komfortu w postaci czujnika zmierzchu. w niektorych samochodach przyciemniaja sie zegary i radio kiedy wlaczone zostaja swiatla, w sloncu moga sie odczyty stawac malo widoczne.
ja w kazdym swoim samochodzie zawsze zakladam dodatkowe ledy,
ale jest jeden warunek. te ledy maja swiecic, a nie tylko udawac ze swieca,
dodatkowo:
HYUNDAI SANTA FE 2.2 CRDI `07 4x4 AT
HYUNDAI SANTA FE 2.2 CRDI `07 4x4 AT