Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Strzał w czasie startu silnika


niew1
Zarejestrowani

op Witam 
Po  naprawie silnika wymiana  pierścieni  ,uszczelniaczy zaworów, przy  odpalaniu  silnik  wydaje krótki  pisk  (strzał )  .Później  praca silnik  jest jest normalna  utrzymuje wolne  obroty  bez   falowania  ,  są  problemy  w  czasie  pracy  silnika  z zdjęciem  korka wlewu  oleju  (podciśnienie ) nie  mam  pojęcia  co  może  być  przyczyną ,  obawiam  się że może to być  poważna  usterka ,przed  remontem  nie  było  takich  objawów   Dodam że  jak wymontowałem  kolektor ssący  to  zbiorniczku  było sporo  oleju  , rozrząd składany  z wykorzystaniem   blokad. Może  ktoś  z szanownych  kolegów  miał taki problem .Pozdrawiam.

Odpowiedz
niew1
Zarejestrowani

op Witam sprawa strzału wyjaśniona ... strzela pasek tylko nie wiem dlaczego drugi pasek ta sama historia czy może być powodem że do tego silnika 2.0 16 V, założyłem nowe koło pasowe do disla .???

Odpowiedz
sportway
Zbanowani

Pasek 6PK czy 5PK?

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

U mnie wg numerów również mam od 1.9 DCI. Pasek 6PK
Może alternator lub koło sprężarki klimatyzacji ciężko chodzi i pasek na początku dostaje poślizgu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2019, 01:13 przez polaq.)

Odpowiedz
niew1
Zarejestrowani

op
(06-07-2019, 01:13)polaq napisał(a): U mnie wg numerów również mam od 1.9 DCI. Pasek 6PK
Może alternator lub koło sprężarki klimatyzacji ciężko chodzi i pasek na początku dostaje poślizgu.

Wszystko jasne wina paska  złej  jakości  pasek  firmy  no  name  został  zastąpiony  paskiem   7 pk firmy  conti  i  jak  ręką  odjął.Nauczka trzeba stosować dobrej  jakości  części  to  nie  będzie  problemu .Pozdrawiam.

Odpowiedz
niew1
Zarejestrowani

op Teraz  mam problem przy zimnym silniku pasek piszczy po krótkiej pracy silnika problem znika nowe koło pasowe wału od disla nowy pasek Gates i problem jest nadal ,zastanawiam się cz koło paswowe musi byc do tego silnika  chodzi  tłumnik drgan .

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Jeżeli masz koło pasowe oryginalne Renault to skupiłbym się na napinaczu, kompresorze klimatyzacji i alternatorze; w takiej kolejności jak napisałem. Coś musi powodować poślizg paska. Chyba, że olej zalał pasek i stąd poślizg.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:
  • pio555




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości