Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Start stop


Pavel444
Zarejestrowani

op Witam, nie działa mi system start stop. Zauważyłem też, że często nie udaje się włączyć tempomatu, albo ogranicznika prędkości, raz zadziała 10x nie. Czy to mogą byc usterki powiązane, co z tym zrobić?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
zacznij od akumulatora

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Pavel444
Zarejestrowani

op Tzn? Przy odpalaniu nie słychać żeby niedomagał

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
i nie bedzie słychać
mój aku miał 8 lat działał bez problemu
S&S raz działał raz nie
po włożeniu nowego aku S&S działa elegancko.....
tylko ja go od razu wyłączam

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Pavel444
Zarejestrowani

op Tempomat i ogranicznik prędkości też może prZez Aku nie działać?

Odpowiedz
Meszi.cz
Zarejestrowani

(21-11-2022, 21:24)Pavel444 napisał(a): Tempomat i ogranicznik prędkości też może prZez Aku nie działać?


Nie
Może problem w czujniku przy pedałach


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

najprościej podmień aku i bedziesz miał pewnośc w 100%
mój fabryczny Aku ma juz 10 lat. Start stop działał raz na tydzien... zmieniłem aku i działa za każdym razem..
Ciekawostka ten fabryczny aku jeżdzi dalej w Lagunie i ma sie dobrze....Ba przestał rok czasy w blaszaku i bez ładowania wsadzony do laguny i smiga... a w scIII nie pozwalał juz odpalić start stopu...

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • pio555
Pavel444
Zarejestrowani

op Okazało się, że mam akumulator od nowości, czyli już 10 lat. Zacząłem szukać nowego Aku i ceny mnie przeraziły, ponad 700 za Aku agm. Pytanie czy musi być agm, czy może być zwykły.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
powinien byc AGM
ale.... ja mam EFB który jest połowe tańszy i działa bezproblemowo znam ludzi co mają zwykły aku wyłączają S&S i wszystko jest ok

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Pavel444
Zarejestrowani

op Ok dzieki

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Pavel444 za ten post post:
  • pio555




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości