Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Środki do czyszczenia wtrysków - ktoś stosował?


konp
Zarejestrowani

op Co myślicie o tych preparatach liqui moly 5153 do czyszczenia wtrysków w benzyniakach. Działa to w ogóle, polecacie? Generalnie widziałem, że opinie o produkcie są dość dobre, ale pytanie czy to nie czasem efekt placebo. Nie chciałbym pogorszyć też sytuacji, bo spotkałem się z taką opinią, ze cały ten syf, który jest teraz w baku po wyczyszczeniu poleci sobie do wtrysków...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-07-2018, 13:04 przez konp.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

O firmie LM nic złego nie słyszałem, sam czasem do diesla stosuje z tej firmy tylko inny

Wysłane z kolorowego kalkulatora...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-07-2018, 13:39 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
lolo001
Zarejestrowani

Oleje i preparaty L M to raczej górna półka, olej 5W40 jest super a preparat do benzyny też używam tylko do instalacji z LPG przeciw zapiekaniu się wtrysków

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Używałem kilka razy w dieslu, różnicy w pracy silnika nie zauważyłem

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Godzien polecenia, ale w sposób nieco inny, niż zaleca producent: zawartość opakowania wlać do zbiornika, ale dolać jedynie niewielką ilość paliwa (ja dodaję preparat do 2-3 l paliwa). W zbiorniku powinno być niewiele paliwa - tak, aby dało się przejechać ok. 100 km bez zapalenia rezerwy. Dopiero wtedy dotankować do pełna i jeździć normalnie.
To tak, z praktyki mechaników współpracujących z handlarzami samochodów - recepta na poprawne dawnowanie paliwa.
W dieslach odpalają wręcz na czystym preparacie (rozcieńczonym wyłącznie paliwem zawartym w filtrze).

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
konp
Zarejestrowani

op
(03-07-2018, 19:37)ko-ma napisał(a): Godzien polecenia, ale w sposób nieco inny, niż zaleca producent: zawartość opakowania wlać do zbiornika, ale dolać jedynie niewielką ilość paliwa (ja dodaję preparat do 2-3 l paliwa). W zbiorniku powinno być niewiele paliwa - tak, aby dało się przejechać ok. 100 km bez zapalenia rezerwy. Dopiero wtedy dotankować do pełna i jeździć normalnie.
To tak, z praktyki mechaników współpracujących z handlarzami samochodów - recepta na poprawne dawnowanie paliwa.
W dieslach odpalają wręcz na czystym preparacie (rozcieńczonym wyłącznie paliwem zawartym w filtrze).

Szczerze mówiąc bałbym się użyć inaczej niż zaleca producent. Na etykiecie jest nspisane, że cała butla na 70 litrów, scenic III ma bak 60 litrów więc i tak na pewno nie dolabym całej butli a co dopiero całość na 3 litry.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Ja również wlewam preparat na praktyczna rezerwę i długa w drogę. Jazda na różnych obrotach tych wyższych. Ogladnij na YT są różne dawkowania tego preparatu. Jak profilaktycznie to na bak, jak coś do poprawy to na rezerwę. A jak jest problem to zanim wyciągać wtryski, odpalić prosto z puszki tego preparatu i oczekiwać olśnienia. Słyszałem nawet o takim przypadku że dopiero w trakcie drugiej puszki silnik dał znaczącą poprawę pracy.

Wysłane z kolorowego kalkulatora...

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości