Wozny84
1,063
3
463
1,729
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Kraków
Wozny84
Zarejestrowani
— 25-03-2018, 11:52
op
Forumowicze jakie wskazania chwilowego spalania pokazuje wam komputer podczas hamowania silnikiem lub podczas jazdy na biegu gdy nie wciskacie gazu?
•
scrabi
32,550
103
12163
10,481
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 25-03-2018, 11:54
0.0L/100km
Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to scrabi for this post
• Wozny84
Wozny84
1,063
3
463
1,729
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Kraków
Wozny84
Zarejestrowani
— 25-03-2018, 12:06
op
(25-03-2018, 11:54)scrabi83 napisał(a): 0.0L/100km
Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka No właśnie... już pisałem kiedyś w innym wątku że u mnie zdarza się że nie spada do 0.0 ale myślałem że to w związku z niskimi temperaturami... Ale teraz coraz częściej wskazanie przy hamowaniu silnikiem albo jeździe na biegu bez gazu oscyluje w granicach 1.2-2.0 l/100km. I dzieje się to przeważnie na biegu 4, 5 i 6. I nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny, choć częściej na zimnym silniku to występuje.
•
scrabi
32,550
103
12163
10,481
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 25-03-2018, 12:07
U mnie nie zaleznie od buegu czy predkosci zawsze 0000.
Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to scrabi for this post
• Wozny84
Wozny84
1,063
3
463
1,729
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Kraków
Wozny84
Zarejestrowani
— 25-03-2018, 12:10
op
(25-03-2018, 12:07)scrabi83 napisał(a): U mnie nie zaleznie od buegu czy predkosci zawsze 0000.
Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka Pytałem mechanika to powiedział że to normalne że pokazuje małe spalanie podczas jazdy na biegu bez gazu... co oczywiście uważam za dziwne, gdyż nie powinno być wtedy podawane paliwo... I teraz trzeba rozkminić co jest nie tak i co odpowiada za tak stan rzeczy.
•
scrabi
32,550
103
12163
10,481
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 25-03-2018, 12:18
Mysle ze ktos ogarniety z Clipem da rade to sprawdzic....
Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 25-03-2018, 15:38
czyli chyba nie masz różnicy czy jedziesz 60 na luzie czy hamujesz silnikiem? przy jeździe na luzie chyba być powinno ok 1.2l
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Michał Spiechowicz
107
0
5
5
SC II ph II
2008
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Zabrze
Wszystkie moje renowki (czyli Clio, Megane, Modus, laguna i scenic) pokazywały 0,00. Za to auta z grupy PSA w tych okolicznościach pokazują 0,01
•
andrzejwa
2,697
54
1311
331
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Hamowanie silnikiem to z rozsądku powinno być zawsze 0/100km bo koła napędzają silnik a jazda na luzie zależy od prędkości i powinna wahać się 0,2 do 1,6 L/100 km. Na luzie zawsze musi być podana pewna dawka paliwa by podtrzymać pracę silnika.
Nieprawidłowości mogą wynikać z tego, że przy niskich temperaturach silnik musi być dogrzewany i stąd dodatkowy wtrysk paliwa lub pedał gazy nie pokazuje, że jest całkowicie puszczony.
W ropniaku zawsze jest 0/100 km/h a benzyniaki pewnie żyją swoim życiem.
•
TomaszB
11,687
38
3273
1,750
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Świdnica
TomaszB
Moderatorzy
— 25-03-2018, 19:02
Nie jest czasami tak, że przy hamowaniu silnikem jeśli obroty silnika spadną poniżej jakiejś wartości to paliwo zaczyna być podawane do silnika więc pojawia się spalanie ? Piszesz, że dzieje się to na wyższych biegach ale przy jakich prędkościach ?
Bycie starszym ma swoje wady i zalety - nie widzisz liter z bliska, ale poznajesz idiotów z daleka...
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi TomaszB za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to TomaszB for this post
• KulusioWy
|