pan_edward
6
0
0
1
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Łuków
op
Witam,
czy ktoś z Was spotkał się z takim kodem błędu C431F528?
Scenic III, 1.6 benzyna 16V, 2010
Dodam, że po wymianie rozrządu i chłodnicy klimatyzacji samochód gaśnie zaraz po odpaleniu, obroty przez 2 sekundy utrzymują się na poziomie 500, a po chwili gaśnie.
Czasami dzieje się tak również przy wciśnięciu sprzęgła i zmianie biegu na niskich obrotach.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-04-2018, 08:10 przez pan_edward.)
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
wygląda na źle złożony rozrząd lub koło KZFR
wojteknusiek
55
0
12
1
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Skołyszyn
Witam, a jakim urządzeniem było to diagnozowanie Prawdopodobnie źle odczytał
Clip, Autoboss v30
•
pan_edward
6
0
0
1
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Łuków
op
Samochód wrócił do serwisu, w którym dokonywane były w/w czynności. Dam znać, co to było po - mam nadzieję - naprawie.
•
pan_edward
6
0
0
1
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Łuków
op
Samochód stoi nadal u mechanika. Elektryk nie znalazł żadnego błędu (oprócz tego, że klemy były poluzowane na akumulatorze i ten się grzał i iskrzył). Rozrząd okazuje się, że był złożony dobrze. Samochód raz odpala normalnie, przejedzie kilka kilometrów, potem znowu "wariuje" czyli gaśnie po wcześniejszym spadku obrotów.
Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem?
•
Lesiek
13
0
0
0
SC III ph I
2009
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Słupsk
Lesiek
Zarejestrowani
— 26-04-2018, 09:25
Witam.Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie ale czeka mnie identyczna operacja.Czy mógłbyś podać koszt całej naprawy? Oczywiście bez dodatkowych
'' badań''
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
może sprawdź stan kostek i połączeń elektrycznych oraz masy do nadwozia. Skoro grzebali przy silniku i wymieniali skraplacz klimy może coś uszkodzili lub nie dokręcili ? Kiedyś miałem podobny przypadek w BMW. Przy wymianie oleju, odkręcając filtr zerwali plecionkę od masy i trzymała się na 1 druciku. Samochód raz odpalał, a raz nie odpalał. Po wymianie plecionki wszystko wróciło do normy
•
pan_edward
6
0
0
1
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Łuków
op
Zdiagnozowano
Gratulacje Grzegorz za trafną diagnozę z pierwszego posta - powodem było złe ustawienie KZFR. Czyli jednak mimo "zapamiętywajek" da się ustawić coś nie tak.
Na szczęście to tylko złe ustawienie, obawiałem się, że to coś poważniejszego.
Dziękuję za pomoc
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
spoko, grunt że ogarnięte, dobrze iż się wyjaśniło
•
keszelka
93
0
1
22
SC III ph I
2009
1.6 16v 110KM, 2009-2011
stargard
keszelka
Zarejestrowani
— 12-04-2019, 22:12
Cześć. Pozwólcie dołączyć się do tematu.Wymieniłem rozrząd u porządnego mechanika.Po wymianie sprawdziłem ciśnienie sprężania.Wyszło mi po ok. 9 atm.Innych objawów nie ma.Nie wiem jak było przed wymianą.Silnik pracuje normalnie,nie kopci,wody oleju nie bierze Czy możliwe jest to że rozrząd jest źle ustawiony?
•
|