(02-06-2022, 11:42)Binio napisał(a):Zrób test z wychylaniem silnika...coś mi się wydaje że tam jest problem.(02-06-2022, 11:37)wędkarz napisał(a):Tak(02-06-2022, 11:31)Binio napisał(a):(02-06-2022, 10:35)wędkarz napisał(a):(02-06-2022, 10:05)wędkarz napisał(a): No właśnie tutaj tez mech i ja zauważyliśmy że obroty nie rosną zbyt szybko, tylko jakby reakcja na obciążenie była opóźniona. Po jakim czasie auto ma podnieść obroty? Jakiego rzędu wyciek ma to być przypuszczalnie?
Miałem kiedyś podobny przypadek w polo - tam wyczyściłem przepustnicę oraz udrożniłem odmę która była zapchana smalcem. Która z tych czynności pomogła nie wiem. Ale zaczęło działać.
Spróbuj nim zabujać na postoju (można nawet odkręcić dolną poduchę żeby było łatwiej). Wyeliminujesz najwyżej opcje nieszczelności/słabego połączeniu którejś z kostek.
A jak dojeżdzasz - obroty są za niskie. A jak już staniesz?
jak już stanę to jeśli tylko nie zgaśnie, powoli wchodzą wyżej, do normy
I wtedy możesz wciskać hamulec, przygazowywać i wszystko działa prawidłowo?
Wyczytałem na bodajże francuskim forum, że z tyłu tego silnik jest trójnik plastikowy i często nim jest zaciągane lewe powietrze
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
