op
(25-04-2018, 11:53)zonk84 napisał(a): No i właśnie ja mam problem z tymi bezpiecznikami w phII wczoraj wywaliłem wszystko tylko nie wiedziałem jak wyciągnąć tą listwę z bezpiecznikami (bałem się że coś urwę) mam pytanie czy muszę odkręcić tą śrubę zaznaczoną czerwoną strzałką na załączonym zdjęciu i czy wtedy wyjdzie mi ta kaseta z bezpiecznikami oznaczona żółtym kolorem? Przy okazji nie ma ktoś może rozpiski bezpieczników od tej skrzynki od PhII bo miała być pod obudową skrzynki lecz tam jej nie ma chodzi mi o światłą pozycyjne i zapalniczkę.
Tak, musisz tę śrubę odkręcić.
Tu jest krok po kroku jak ja robiłem:
---
Tak w skrócie, żeby się dostać do skrzynki z bezpiecznikami tej w komorze silnika, trzeba:
1) zdjąć mniejszą część osłony od skrznki z bezpiecznikami
2) porozpinać złączki i powyjmować je z mocowań (takich zaczepów do okoła obudowy od akumulatora i obudowy skrzynki od bezpieczników)
3) odpisany klemy i wyjmujemy akumulator
4) odkręcamy podstawę akumulatora (trzy duże śruby torx)
5) przesuwamy całą podstawę akumulatora w stronę silnika (ostrożnie, ale można uzyskać jakieś 15cm, a to wystarcza)
6) moduł z bezpiecznikami ostrożnie wyciągamy, przy czym tę część co jest bardziej widoczna na wierzchu dajemy delikatnie ją w dół, w miejsce pomiędzy obudową skrzynki bezpieczników a akumulatorem, w tym samym momencie tył modułu z bezpiecznikami dejemy do góry. Odchylając delikatnie obudowę od skrzynki bezpieczników (ta co została) można wyjąć moduł. Aha, sam moduł jest w dodatkowej obudowie, przy wyjmowaniu nic mu się nie stanie. Ta dodatkowa obudowa ma po bokach zatrzaski. Wypinamy i mamy moduł na wierzchu.
-----
Ciebie interesują bezpieczniki nr 1 i 2 (oba po 7,5A):
nr 1 pozycja prawa
nr 2 pozycja lewa
Andrzej załączył Ci całą rozpiskę tak czy inaczej :-)