op
Witam,
Po podłączeniu komputera do auta Scenic III w benzynie skrzynia CVT 2.0 M4R (czyli Nissan MR20DE) wykryło dwa błędy:
- DTC084653 ELEKTROZ REG CIŚ OLEJU- PODRZĘDNY
USTERKA: PRZERWA LUB ZWARCIE W POMOCNICZYM OBWODZIE REGULACJI CIŚNIENIA OLEJU, LUB CZUJNIK PRĘDKOŚĆI NA WEJSCIU SKRZYNI BIEGÓW, LUB CZUJNIK PRĘDKOŚCI NA WYJŚCIU SKRZYNI BIEGÓW
- DTC0856C4 FUNKCJA SILNIKA KROKOWEGO
MIKROPĘKNIĘCIA
CO TO OZNACZA?
CO ZROBIĆ W TAKIEJ SYTUACJI?
POZDRAWIAM
Po podłączeniu komputera do auta Scenic III w benzynie skrzynia CVT 2.0 M4R (czyli Nissan MR20DE) wykryło dwa błędy:
- DTC084653 ELEKTROZ REG CIŚ OLEJU- PODRZĘDNY
USTERKA: PRZERWA LUB ZWARCIE W POMOCNICZYM OBWODZIE REGULACJI CIŚNIENIA OLEJU, LUB CZUJNIK PRĘDKOŚĆI NA WEJSCIU SKRZYNI BIEGÓW, LUB CZUJNIK PRĘDKOŚCI NA WYJŚCIU SKRZYNI BIEGÓW
- DTC0856C4 FUNKCJA SILNIKA KROKOWEGO
MIKROPĘKNIĘCIA
CO TO OZNACZA?
CO ZROBIĆ W TAKIEJ SYTUACJI?
POZDRAWIAM
pio555 napisał 28-11-2022, 19:35:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2022, 19:35 przez pio555.)