Dani
4
0
0
2
INNY
1996
1.8 16V 116KM, 2001-2003
Lublin
Dani
Zarejestrowani bez potwierdzenia
— 01-05-2018, 21:59
op
Witam,
Zamierzam kupić Renault Grand Scenic II PH II z silnikiem 2.0 16V, słyszałem, że ten silnik (wersja F4R) jest super do LPG. Mam pytanie czy ta wersja F4R występuje również w Grand Scenicu 2.0 16V po lifcie? Czy w Grand Scenicu III był montowany, czy tam jest już inny silnik?
•
pio555
31,319
125
11118
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 01-05-2018, 22:34
(01-05-2018, 21:59)Dani napisał(a): Mam pytanie czy ta wersja F4R występuje również w Grand Scenicu 2.0 16V po lifcie? dokładnie ta sama
(01-05-2018, 21:59)Dani napisał(a): Czy w Grand Scenicu III był montowany, czy tam jest już inny silnik? podobny ale to konstrukcja Nissana
M4R 710 711 713 ale tylko ze skrzynia CVT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-05-2018, 22:34 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Roming
8,313
27
5133
5,580
INNY
2019
INNY
Tarnobrzeg
Roming
Zarejestrowani
Online
— 02-05-2018, 05:10
(01-05-2018, 21:59)Dani napisał(a): słyszałem, że ten silnik (wersja F4R) jest super do LPG.
Dobrze słyszałeś.
F4R to pancerna jednostka, przy odpowiednio zainstalowanej i wystrojonej instalacji LPG oraz regularnej okresowej obsłudze silnika ( oleje, filtry, świece ) będzie jeżdził i jeżdził i ...
•
Nygus
44
1
4
2
SC II ph II
2006
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Wioska
Nygus
Zarejestrowani
— 14-01-2020, 17:06
tak pancerna jednostka jeździ a jakże tylko olej silnik mi bierze , przed instalacją sprawdź czy bierze olej jak dużo za dużo to pytanie czy zaraz silnik remontu nie przejdzie .
Czas na oszczędności ( SCII phII 2.0T krótki 250 tys.km ) założona instalacja LPG Emmegas
•
kszyba
518
0
71
56
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Ostróda
kszyba
Zarejestrowani
— 19-01-2020, 12:28
(14-01-2020, 17:06)Nygus napisał(a): tak pancerna jednostka jeździ a jakże tylko olej silnik mi bierze , przed instalacją sprawdź czy bierze olej jak dużo za dużo to pytanie czy zaraz silnik remontu nie przejdzie .
To jesteś wyjątkiem z zepsutym sinikiem bo mi z LPG nie zauważam aby cokolwiek ubywało.
•
PunkRock86
25,745
64
18227
17,886
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
(14-01-2020, 17:06)Nygus napisał(a): tak pancerna jednostka jeździ a jakże tylko olej silnik mi bierze , przed instalacją sprawdź czy bierze olej jak dużo za dużo to pytanie czy zaraz silnik remontu nie przejdzie .
Ja bym jeszcze spojrzał czy nie jest zapocony od strony rozrządu. U mnie w konsekwencji uszkodzonego uszczelniacza robiłem dolewki po około 1 litra w ciągu roku.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
Nygus
44
1
4
2
SC II ph II
2006
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Wioska
Nygus
Zarejestrowani
— 23-01-2020, 15:08
(20-01-2020, 12:41)PunkRock86 napisał(a): (14-01-2020, 17:06)Nygus napisał(a): tak pancerna jednostka jeździ a jakże tylko olej silnik mi bierze , przed instalacją sprawdź czy bierze olej jak dużo za dużo to pytanie czy zaraz silnik remontu nie przejdzie .
Ja bym jeszcze spojrzał czy nie jest zapocony od strony rozrządu. U mnie w konsekwencji uszkodzonego uszczelniacza robiłem dolewki po około 1 litra w ciągu roku.
Uszczelniacz rozrządu ? Ale to w konsekwencji mógł ci strzelić pasek , w obudowie rozrządu nie może być oleju tzn może ale trzeba szybko reagować .
Czas na oszczędności ( SCII phII 2.0T krótki 250 tys.km ) założona instalacja LPG Emmegas
•
PunkRock86
25,745
64
18227
17,886
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
(23-01-2020, 15:08)Nygus napisał(a): (20-01-2020, 12:41)PunkRock86 napisał(a): (14-01-2020, 17:06)Nygus napisał(a): tak pancerna jednostka jeździ a jakże tylko olej silnik mi bierze , przed instalacją sprawdź czy bierze olej jak dużo za dużo to pytanie czy zaraz silnik remontu nie przejdzie .
Ja bym jeszcze spojrzał czy nie jest zapocony od strony rozrządu. U mnie w konsekwencji uszkodzonego uszczelniacza robiłem dolewki po około 1 litra w ciągu roku.
Uszczelniacz rozrządu ? Ale to w konsekwencji mógł ci strzelić pasek , w obudowie rozrządu nie może być oleju tzn może ale trzeba szybko reagować .
Zgadza się. O dziwo olejem ulany był alternator i pasek osprzętu a sam rozrząd był zupełnie suchy i czysty. Mechanik powiedział że chyba siłą odśrodkowa kręcącego się wałka wyrzucała olej tuż przy brzegu przez obudowę. Po wymianie mam czyściutko i sucho. Od dwóch miesięcy stan oleju zupełnie się nie zmienia
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
|