Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Silnik 1.9 dci bez mocy


pio555
Junior Administratorzy

(10-01-2016, 11:03)slejter napisał(a): Że tak pozwolę się podpiąć to czy możecie mi napisać (fotki mile widziane) jakie jest dojście do zaworu EGR w moim sceniku? chciałem wyczyścić a nie wiem za bardzo gdzie jest i jak z dostępem, czy dam radę w domowych że tak powiem warunkach (garaż jaki taki jest).
Musisz zdemontować całe podszybie i wtedy jest dobry dostęp

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(10-01-2016, 11:03)slejter napisał(a): Że tak pozwolę się podpiąć to czy możecie mi napisać (fotki mile widziane) jakie jest dojście do zaworu EGR w moim sceniku?
jest praktycznie za silnikiem, bardziej po lewej stronie

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

(10-01-2016, 11:11)pio555 napisał(a):
(10-01-2016, 11:03)slejter napisał(a): Że tak pozwolę się podpiąć to czy możecie mi napisać (fotki mile widziane) jakie jest dojście do zaworu EGR w moim sceniku? chciałem wyczyścić a nie wiem za bardzo gdzie jest i jak z dostępem, czy dam radę w domowych że tak powiem warunkach (garaż jaki taki jest).
Musisz zdemontować całe podszybie i wtedy jest dobry dostęp

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka
pio55 jeżeli uważasz że dostep jest dobry ,nawet po zdemontowaniu podszybia, to pełen szacun.ja wyjmowałem 2x i powiem ze jeżeli sam zawór wyjdzie łatwo częśc mechaniczna to wszystko jest ok ,ale w moim przypadku było o wiele gorzej bo z chłodniczką musiałem go wyciagac ,przy okazju demolując go

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(10-01-2016, 12:18)scrabi83 napisał(a): pio55 jeżeli uważasz że dostep jest dobry ,nawet po zdemontowaniu podszybia, to pełen szacun.ja wyjmowałem 2x i powiem ze jeżeli sam zawór wyjdzie łatwo częśc mechaniczna to wszystko jest ok
ja wyjmowałem tylko cześc mechaniczna więc poszło łatwo i skąd moja ocena dostępu do niego

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
onkiel
Zarejestrowani

op mowicie o wersji Scenic I ? czy o II?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(10-01-2016, 13:42)onkiel napisał(a): czy o II?
o II w I jest na wierzchu

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(10-01-2016, 13:42)onkiel napisał(a): o wersji Scenic I
tak w SI ph II 1.9dci
w tej samej wersji silnikowej i w tym samym modelu, miałem takie same objawy. Moim problemem było rozszczelnienie wężyka który był łączony pomiędzy filtrem paliwa a pompą. Na wyższych obr tracił moc, zapalała się kontrolka świec i brak mocy.
Sprawdź wymień filtr paliwa, może zapchany filtr paliwa Sad

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
onkiel
Zarejestrowani

op zrobię to, szkoda ze teraz jest zima bo tak to przyjemniej byłoby pogrzebać przy aucie...
Co do EGR to chyba mechanik się tym zajmie bo wklejenie go na silikon nie wróży zbyt dobrze i wole jak będzie na miejscu u kogoś kto sobie poradzi z niespodziankami.

Odpowiedz
onkiel
Zarejestrowani

op poczytałem trochę na temat braku mocy i powiem dodatkowo ze odpięcie wtyczki EGR nic nie zmienia. nie można osiągnąć więcej jak 3000 obrotów i przy wrzuconym I biegu żeby ruszyć i aby auto nie zgasło trzeba się nieźle namęczyć.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(10-01-2016, 15:26)onkiel napisał(a): nie można osiągnąć więcej jak 3000 obrotów
kopci na szaro-niebiesko wtedy?

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości