pio555
31,320
125
11118
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 10-01-2016, 11:11
(10-01-2016, 11:03)slejter napisał(a): Że tak pozwolę się podpiąć to czy możecie mi napisać (fotki mile widziane) jakie jest dojście do zaworu EGR w moim sceniku? chciałem wyczyścić a nie wiem za bardzo gdzie jest i jak z dostępem, czy dam radę w domowych że tak powiem warunkach (garaż jaki taki jest). Musisz zdemontować całe podszybie i wtedy jest dobry dostęp
Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 10-01-2016, 12:14
(10-01-2016, 11:03)slejter napisał(a): Że tak pozwolę się podpiąć to czy możecie mi napisać (fotki mile widziane) jakie jest dojście do zaworu EGR w moim sceniku? jest praktycznie za silnikiem, bardziej po lewej stronie
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 10-01-2016, 12:18
(10-01-2016, 11:11)pio555 napisał(a): (10-01-2016, 11:03)slejter napisał(a): Że tak pozwolę się podpiąć to czy możecie mi napisać (fotki mile widziane) jakie jest dojście do zaworu EGR w moim sceniku? chciałem wyczyścić a nie wiem za bardzo gdzie jest i jak z dostępem, czy dam radę w domowych że tak powiem warunkach (garaż jaki taki jest). Musisz zdemontować całe podszybie i wtedy jest dobry dostęp
Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka pio55 jeżeli uważasz że dostep jest dobry ,nawet po zdemontowaniu podszybia, to pełen szacun.ja wyjmowałem 2x i powiem ze jeżeli sam zawór wyjdzie łatwo częśc mechaniczna to wszystko jest ok ,ale w moim przypadku było o wiele gorzej bo z chłodniczką musiałem go wyciagac ,przy okazju demolując go
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
pio555
31,320
125
11118
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 10-01-2016, 13:00
(10-01-2016, 12:18)scrabi83 napisał(a): pio55 jeżeli uważasz że dostep jest dobry ,nawet po zdemontowaniu podszybia, to pełen szacun.ja wyjmowałem 2x i powiem ze jeżeli sam zawór wyjdzie łatwo częśc mechaniczna to wszystko jest ok ja wyjmowałem tylko cześc mechaniczna więc poszło łatwo i skąd moja ocena dostępu do niego
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
onkiel
69
0
0
0
SC III ph I
2009
1.9 dCi 130KM, 2009-2011
Łódź
onkiel
Zarejestrowani
— 10-01-2016, 13:42
op
mowicie o wersji Scenic I ? czy o II?
•
pio555
31,320
125
11118
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 10-01-2016, 13:46
(10-01-2016, 13:42)onkiel napisał(a): czy o II? o II w I jest na wierzchu
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 10-01-2016, 13:56
(10-01-2016, 13:42)onkiel napisał(a): o wersji Scenic I tak w SI ph II 1.9dci
w tej samej wersji silnikowej i w tym samym modelu, miałem takie same objawy. Moim problemem było rozszczelnienie wężyka który był łączony pomiędzy filtrem paliwa a pompą. Na wyższych obr tracił moc, zapalała się kontrolka świec i brak mocy.
Sprawdź wymień filtr paliwa, może zapchany filtr paliwa
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
onkiel
69
0
0
0
SC III ph I
2009
1.9 dCi 130KM, 2009-2011
Łódź
onkiel
Zarejestrowani
— 10-01-2016, 14:04
op
zrobię to, szkoda ze teraz jest zima bo tak to przyjemniej byłoby pogrzebać przy aucie...
Co do EGR to chyba mechanik się tym zajmie bo wklejenie go na silikon nie wróży zbyt dobrze i wole jak będzie na miejscu u kogoś kto sobie poradzi z niespodziankami.
•
onkiel
69
0
0
0
SC III ph I
2009
1.9 dCi 130KM, 2009-2011
Łódź
onkiel
Zarejestrowani
— 10-01-2016, 15:26
op
poczytałem trochę na temat braku mocy i powiem dodatkowo ze odpięcie wtyczki EGR nic nie zmienia. nie można osiągnąć więcej jak 3000 obrotów i przy wrzuconym I biegu żeby ruszyć i aby auto nie zgasło trzeba się nieźle namęczyć.
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 10-01-2016, 17:57
(10-01-2016, 15:26)onkiel napisał(a): nie można osiągnąć więcej jak 3000 obrotów kopci na szaro-niebiesko wtedy?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|