Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Silnik 1.9 dci bez mocy


onkiel
Zarejestrowani

op Witam, 2 miesiące temu zakupiliśmy autko z silnikiem 1.9 dci Scenic I PH II. dziś podczas jazdy gdy chciałem ruszyć ze skrzyżowania okazało się że silnik stracił moc i zaczął troche kopcić. gdy dodawałem gaz to miał wielkie problemy z wejsciem na obroty i nie moglem ruszyć ponieważ auto gasło z braku mocy, powoli zjechałem ze skrzyzowania i probowalem dojechac do domu ok 400 m.
Zauwazylem ze gdy probowalem ruszyc ze skrzyzowania to na chwile zapalia mi sie kontrolka swiec zarowych ale po kilku sekundach zgasla, zadna inna kontrolka sie nie zapalila. doczlapalem sie do domu na 2 z ledwoscia.
powiedzcie co to moze byc.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
podłącz pod Clip-on prawdę Ci powie
tak na szybko kiedy czyszczony był EGR?

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Albo ... turbawka

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:
  • Curahee
onkiel
Zarejestrowani

op szczerze to zawór EGR ja nie czysciłem ale gdy bylem u mechanika z lewym łożyskiem to ogladał i powiedział ze EGR został przyklejony ewentualnie na uszczelke ktoś dał dodatkowo silikon na wysokie temperatury. turbo bylo podobno wymieniane 20 kkm i mechanik mowil ze niby tak wyglada ze bylo robione ale ze ktos lekko zagiął jedna rurke metalową. ja jestem wlascicielem od 2 mies i jak do tej pory to tylko lozysko bylo robione i pasek klinowy bo juz slabowito wygladał.
a jeszcze z tego co pamietam to mechanik powiedział ze EGR był odłączony i go podłączył w kostce, a na klipie miał jakieś błędy EGR i przepływomierz to je wykasował bo nie wiedział czy stare.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-01-2016, 14:16 przez onkiel.)

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Jak na moje egr

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
onkiel
Zarejestrowani

op a do czego właściwie jest ten EGR i dlaczego czasem go polecają aby zaślepić? jak to jest? ma być czy zaślepiać?

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Jak na moje - zaczął bym rozważania od jakości paliwa w warunkach zimy.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
onkiel
Zarejestrowani

op tankuje tylko na Shell i na zadnej innej. byliśmy w podroży i zrobilismy jakies 1000 km i nic sie nie dzialo.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Filtr paliwa kiedy wymieniany?

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
onkiel
Zarejestrowani

op nie wiem.....
rozumiem ze na poczatek musze wymienic filtry powietrza i paliwa , podpiąć clip i niech mechanik zobaczy co sie dzieje?
Ja jezdze do mechanika na ul. Korczaka w Łodzi, może ktoś podzielić sie opiniami?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-01-2016, 14:40 przez onkiel.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości