op
Zauważyłem że problem nie jest cały czas taki sam, mianowicie chodzi o to że sporo zawyża komputer średnie spalanie wg tankowania na stacji.
Dieslem jeżdżę dość długo i w żadnym aucie nie miałem takiego wyniku. Czy to w 102KM, 120KM czy 130KM.
Proszę żeby wypowiedzieli się użytkownicy silników 1.5 jak to jest z tym u was.
Nigdy nie robię "dolewek" tylko do pełna tankuje. W poprzednim tankowaniu komputer pokazał ok 0.6l więcej na 100km.
Wczoraj tankowalem również pod korek i ta różnica wyniosła 0.8/100 po ponad 500km różnica na całości to 4litry.
Nie jest to jakiś nadzwyczajny problem, ale to bardzo zastanawiające. Poprzednie generację tak bardzo nie oszukiwały.
Zastanawiam się czy czasem rozmiar opon mógłby aż taka wielka różnice zrobić?
Co można jeszcze zobaczyć podglądnąć, clipem, PyClip czy torque?
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Dieslem jeżdżę dość długo i w żadnym aucie nie miałem takiego wyniku. Czy to w 102KM, 120KM czy 130KM.
Proszę żeby wypowiedzieli się użytkownicy silników 1.5 jak to jest z tym u was.
Nigdy nie robię "dolewek" tylko do pełna tankuje. W poprzednim tankowaniu komputer pokazał ok 0.6l więcej na 100km.
Wczoraj tankowalem również pod korek i ta różnica wyniosła 0.8/100 po ponad 500km różnica na całości to 4litry.
Nie jest to jakiś nadzwyczajny problem, ale to bardzo zastanawiające. Poprzednie generację tak bardzo nie oszukiwały.
Zastanawiam się czy czasem rozmiar opon mógłby aż taka wielka różnice zrobić?
Co można jeszcze zobaczyć podglądnąć, clipem, PyClip czy torque?
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--