op
Cześć,
Mam pytanie, a mianowicie mam silnik K9K646 , i jest ich mało na sprzedaż , a jak są to z dużym nalotem za wysoką cenę ,za to K9KA500 jest ich dużo i chciałbym kupić ten A500, ponieważ wygląda identycznie ,
zależy mi na słupku ,turbinie i pompie . Mój ma przebiegu już ponad 200 tyś i pomimo ,że nie bierze oleju i nie kopci to wiem, że te silniki nie są wieczne i chciałbym się jakoś zabezpieczyć i kupić ten silnik A500, mimo, że ma inny kod, ale jest nowy , wyciągnięty z testowego auta. Czy warto kupić ten kompletny silnik i mieć części nowe (cena 5 tyś) czy sobie odpuścić , bo nie będzie pasować.
Mam pytanie, a mianowicie mam silnik K9K646 , i jest ich mało na sprzedaż , a jak są to z dużym nalotem za wysoką cenę ,za to K9KA500 jest ich dużo i chciałbym kupić ten A500, ponieważ wygląda identycznie ,
zależy mi na słupku ,turbinie i pompie . Mój ma przebiegu już ponad 200 tyś i pomimo ,że nie bierze oleju i nie kopci to wiem, że te silniki nie są wieczne i chciałbym się jakoś zabezpieczyć i kupić ten silnik A500, mimo, że ma inny kod, ale jest nowy , wyciągnięty z testowego auta. Czy warto kupić ten kompletny silnik i mieć części nowe (cena 5 tyś) czy sobie odpuścić , bo nie będzie pasować.