Bój Elear
17
0
0
1
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Stalowa Wola
op
Witam.
Czy może ktoś miał podobny problem lub posiada tajemna wiedzę w temacie jak niżej?
Auto jak w temacie sprawowało się ok. Rano trasa 2km bez problemów i w południe ta sama trasa tylko z problemami...podczas jazdy auto jakby szarpnęło i silnik zgasł,dotoczylem się na pobocze i próby odpalenia nie powiodły się. Auto nawet jak odpali to trzęsie silnikiem,po czym jakby brakowało paliwa i gaśnie, próby dodawania gazu bez rezultatu,maxymalnie wykręca się na 1.5 obrotów i gaśnie. W domu miałem tylko połączenie OBD2 i pokazało niskie ciśnienie,paliwo na szynie,oraz wtryski 1 i 2. Dodam że auto dużo jeździło na miejscu,bez długich tras z przegonieniem układu... Filtr paliwa , przewody i wtryski zrobione,a mimo to auto nie pali. Wprawdzie wtryski jeszcze nie były adaptowane? Dziś jestem umówiony z gościem który podłączy komputer,ale czy taka nagła awaria to może być coś innego? Mam nadzieję że komputer coś pokaże.
Jakby jakaś mądra głowa coś wiedziała,to proszę o info.
PunkRock86 napisał 27-02-2020, 16:42:
Zgodnie z regulaminem forum :
pkt. 4. Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego
posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz
przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA.
Zapraszamy do przywitania się z użytkownikami i dalszego uczestnictwa w życiu www.scenic-forum.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2020, 16:42 przez PunkRock86.)
•
Neonixos666
914
3
197
28
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Szczytno
Pierwsze co mi przychodzi do głowy po opisie to rozrząd do sprawdzenia.
•
Bój Elear
17
0
0
1
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Stalowa Wola
op
Witam, rozrząd wymieniony 4 m-ce temu
A dodam jeszcze że po podbiciu pod program OBD2 pokazuje mi błędy
P1650(64)
P0087(1C)
P1525
Pokazywało też błąd wtryskiwaczy
P0201(3A)
P0202
Żaden błąd nie wyświetlił się na zegarach,nie ma klucza,ani awarii.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2020, 18:54 przez Bój Elear.)
•
kotleto
6,140
28
3342
392
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Czechowice-Dz.
kotleto
Zarejestrowani
— 28-02-2020, 08:11
•
Bój Elear
17
0
0
1
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Stalowa Wola
op
Sprawdzę,chodzi o bezpiecznik modułu klemy? Czasami pojawiał mi się komunikat akumulator rozładowany, uruchom silnik w celu ładowania i po uruchomieniu silnika zawsze na jakisz czas był spokój. Tutaj pojawił się także dodatkowy błąd akumulator rozładowany,ale za przyczynę obarczałem próby kręcenia czy odpala,..jakie objawy wykazywało by uszkodzenie BDU?
•
krzysztofk
2,540
13
965
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Błędy te są stałe czy tylko stare, zapisane?
Bez adaptacji (kodowania) też powinien zapalić.
Jakie ciśnienie na listwie teraz masz po zrobieniu wtrysków?
Wyczyść czujniki na listwie i pompie na początek.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
Bój Elear
17
0
0
1
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Stalowa Wola
op
To udało mi się wyciągnąć w momencie awarii, błąd wtryskiwaczy pojawiał mi się już wcześniej P201 i P202 ale nic na zegarach,tylko w programie OBD2. Przez weekend nie uda się mi nic podłączyć,dopiero w poniedziałek będę mógł sprawdzać podawane przez was wskazówki i podpiąć kompa.
•
krzysztofk
2,540
13
965
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Czemu obroty silnika tylko 20obr/min?
Jeśli to pokazuje prawdę to ciśnienie masz o połowę za niskie na listwie.
Zacznij od czyszczenia czujników.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
andrzejwa
2,641
54
1282
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Tak pokazuje obroty na zgaszonym silniku, ciśnienie podobnie. Wszystko odczytane prawidłowo. Osobiście bym stawiał na regulator przepływu (nie ciśnienia) w pompie. Można podać do niego 12 V i spróbować czy odpali.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2020, 21:49 przez andrzejwa.)
•
Bój Elear
17
0
0
1
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Stalowa Wola
op
Dziś dopiero kolega podłączył kompa, jutro sprawdzimy powyższe propozycje, chociaż znalazłem tu na forum wpis kogoś kto też jak pompował paliwo pompka to auto paliło na kilka sekund i potem gasło, dodatkowo jak już odpaliło i próbował wcisnąć gas to silnik nie wchodził na obroty, z możliwości uszkodzonego czujnika ciśnienia lub pompy, wyszło że po wymianie pompy było ok...
Screen błędów
Załączone pliki
Miniatury
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-03-2020, 18:33 przez Bój Elear.)
•
|