(06-12-2015, 11:53)krzysztofk napisał(a): Powietrze w przewodach nie ma nic do tego bo jest pompka elektrycznapowietrze w przewodach znaczy o jakiejś nieszczelności i możliwości powrotu paliwa do baku, a pompka elektryczna nie wyciągnie tego powietrza.
Dużo sprawdzania nie ma wystarczy popatrzeć czy są bąbelki
![Biggrin Biggrin](https://www.scenic-forum.pl/images/smilies/aktualne/biggrin.gif)
sam tak miałem po wymianie filtra paliwa było ok, ale przyszła zima plastiki czy wężyki zesztywniały i pojawiły się bąbelki, u mnie reguła była powyżej ok 8 godz nie zapalił za pierwszym razem
(06-12-2015, 13:01)Solaris napisał(a): Trzeci stwierdził że to może być przekaźnik świec żarowychmoże tak być
![Biggrin Biggrin](https://www.scenic-forum.pl/images/smilies/aktualne/biggrin.gif)
masz 4 albo nawet 5 czarnych po prawej, spróbuj zamienić ich miejscami, znaczy ten który jest zaznaczony z jakimś innym i daj znać co się dzieje,
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--