Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic ll 1.9dci - problem z mocą


Michał Kos
Zarejestrowani

op Witam od jakiegoś czasu obserwuje bardzo dziwny objaw , mianowicie 
Czasami ( nie zawsze) wywala mi blad check injection i powyżej
2 tys obrotów autko nie jedzie , gaz w podłodze i nie przyspiesza.
Po jakimś czasie to ustępuje i znów to samo ma ktoś pomysł co może
byc przyczyna ?
TomaszB napisał 27-03-2019, 07:12:
Druga i ostatnia prośba o przywitanie się w odpowiednim dziale, dalsze ignorowanie notatek administracji zostanie odpowiednio "nagrodzone", uzupełnij również dane auta w profilu użytkownika.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2019, 07:12 przez TomaszB.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Michał Kos za ten post post:
  • Grzegorz Łubieński
Oktawiusz
Zarejestrowani

Primo - komputer. Sugeruję clip
Secundo - podejrzewam EGR lub czujnik turbo

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

EGR albo czujnik ciśnienia doładowania.

Odpowiedz
Michał Kos
Zarejestrowani

op EGR podobno jest zaślepiony tak stwierdził po podłączeniu pod komputer.
Autor tego posta otrzymał ostrzeżenie.
Powód: Podważanie decyzji administracji/moderacji
Data: 27-03-2019, 19:46
Wygasa:
Admin: pio555
Wartość: 10%

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Może być uszkodzona część elektroniczna EGR albo czujnik ciśnienia doładowania.
Może być brudna kierownicą zmiennej geometrii turbiny.

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Może też byc pompa wysokiego lub wtryskiwacze. Wróżenie z fusów bez podpięcia do Clipa i co bardzo istotne człowieka który poprawnie zinterpretuje parametry

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Typowy objaw przejścia w tryb awarii, objawy mijają po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika
Najczęściej przyczyną są brudne wtryski.
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym w większości przypadków nie powoduje wyświetlania komunikatu o błędzie.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-03-2019, 10:58 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Michał Kos
Zarejestrowani

op Byłem u mechanika, podłączył pod kompa i wyskoczył błąd z doładowaniem turbiny . Czujnik wymieniony na inny problem ten sam , mechanik stwierdził że turbina jest to wyczyszczenia dlatego na wysokich obrotach ja odcina , ewentualnie do regeneracji może być to prawdą? Czy chce na mnie zarobić nie małe pieniądze..???

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Może mieć rację.
W tych turbinach jest kierownica zmiennej geometrii, mogła po prostu zarosnąć nagarem.
Możesz to sprawdzić, włóż rękę za silnik i palcami podciągnij cięgno zaworu ciśnienia w turbinie. Jak pójdzie do góry na około 2-2.5 cm to znaczy, że kierownica chodzi. Jak cięgno będzie się przycinało to znaczy, że kierownica brudna.

Odpowiedz
Michał Kos
Zarejestrowani

op Aha ok dzięki , spróbuję . Bo za wyczyszczenie powiedział mi 400 zł. A jak regeneracja to 1000 zł.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości