darshan12
27
0
13
14
SC I ph II
1999
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Gorzów Wielkopolski
op
Witam.
Potrzebuję pomocy. Moje autko to Renault Scenic 1gen po faceliftingu z 1999r z silnikiem 2.0 16V i LPG
Obroty falują na zimnym, bardzo rzadko ale stojąc potrafi nawet zgasnąć. Na minimalnie już rozgrzanym silniku objawy znikają. Stawiam na silniczek krokowy. Ale jest ich tyle rodzaji i tyle ogólnie na allegro, że sam prawdę powiedziawszy nie mogę się połapać który to mój. Czy ktoś może mi pomóc? Będę wdzięczny.
Poszukuję silniczka krokowego do swojego auta. Oczywiście nowy i najtańszy.
•
pio555
31,320
125
11118
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 22-11-2017, 21:16
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
darshan12
27
0
13
14
SC I ph II
1999
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Gorzów Wielkopolski
op
(22-11-2017, 21:16)pio555 napisał(a): LPG i PB tak samo?
Trudno stwierdzic gdyz falujace obroty wystepuja tylko gdy po odpalam silnik na zimnym a gdy silnik jest juz jakos tam rozgrzany lecz wciaz za zimny aby przelaczyc sie na gaz objawy falujacej pracy silnika znikaja. Tak wiec wina nie lezy po stronie LPG.
•
pio555
31,320
125
11118
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 22-11-2017, 22:04
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• darshan12
PunkRock86
25,747
64
18227
17,886
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
Ja bym stawiał na uszczelki dolotu powietrza (te przy przepustnicy) Podobne objawy w Lagunie z silnikiem 1.6 i w Espace z 2.0 16V. W obu przypadkach ten zabieg pomógł. W Espace problem występował tylko na zimnym.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 23-11-2017, 11:01
Kiedyś miałem problemy z krokowcem w benzyniaku - ale raczej miał tendencje do bodbijania obrotów na zimnym silniku.
falowanie obrotami powodował uszkodzony map-sensor.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• darshan12
darshan12
27
0
13
14
SC I ph II
1999
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Gorzów Wielkopolski
op
Cenne uwagi koledzy za które oczywiście bardzo dziękuję. Sprawdzę zarówno map-sensor jak i stan uszczelek na dolocie.
Jedną ze wskazówek jako dodatek jest to, że w sumie na rogrzanym silniku problem dalej występuje ale nie dotyczy on falowania. Na rozgrzanym silniku dojeżdzając do skrzyżowań bądź też mając na drodze sytuacje kiedy z czwartego, piątego czy trzeciego biegu nagle muszę wyhamować do zera często wciskając sprzęgło i zrzucając bieg silnik gaśnie. Tak jakby przy wysprzęglaniu praca silnika na chwilę wariowała. Sytuacja nie ma miejsca podczas przyspieszania i wrzucania kolejnych biegów ale podczas hamowania i zrzucania biegu. Może to Wam coś podpowie. Nie ukrywam, że bywa czasem zabawnie i silnik gaśnie w trudnych sytuacjach na drodze co mocno uczula mnie aby mieć pełną uwagę na to co dzieje się z pracą silnika podczas jazdy po mieście. Krokowiec? A może dolot? Map-sensor?
Z chęcią podłączyłbym auto do CLIPa i wtedy może wyskoczyłyby błędy i wiedziałbym za co się zabrać a tak? Szukanie w stogu siana.
Pomocy :-)
•
Mariusz Mario Zając
10
0
2
4
SC I ph II
1999
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Warsaw, Poland
Zaczalbym od krokowego, 25PLN na Allegro i 10 min roboty.Pozniej tak jak pisali koledzy przepustnica (czyszczenie) lub potencjometr przepustnicy.Mialem podobna sytuacje. (post ponizej).Pozdrawiam All.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-11-2017, 11:07 przez Mariusz Mario Zając.)
darshan12
27
0
13
14
SC I ph II
1999
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Gorzów Wielkopolski
op
No właśnie. 25,00zł na allegro.
A mi tu w Gorzowie w hurtowni Intercars i innych okolicznych wołają 160,00-170,00zł
Cały temat właśnie wziął się z tego powodu. Chcę kupić silniczek krokowy ale nie wiem który pasuje do mojego, nie mam zdolności aby wykręcać swój spod maski. Niestety nie jestem dobry w ogarnianiu samochodu samemu. Czy mógłby ktoś podesłać mi adres do aukcji z allegro gdzie silniczek krokowy kupię i bedzie pasował do mojego silnika? 2.0 16V rocznik 1999, wersja budy poliftowa. Hmm?
•
Mariusz Mario Zając
10
0
2
4
SC I ph II
1999
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Warsaw, Poland
http://allegro.pl/silnik-krokowy-renault...42073.html kupilem ten,auto mam takie samo i z tego rocznika lecz bez gazu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-11-2017, 11:08 przez Mariusz Mario Zając.)
|