Scenic IV błąd P0203
andrzejwa - jesteś pewny? Bo w moim SC4 z 2017r 1.6dci 130 KM dla błędu drugiego wtryskiwacza ASO grzebało przy wiązce wtryskiwacza 2 ale od licząc od strony koła zamachowego. Faktem jest, że po przejechaniu kilkuset km problem i błąd z otwartym obwodem P020213 powrócił, a to by oznaczało, że andrzejwa ma rację. Pytam tylko delikatnie na ile % jest pewny, że liczymy kolejność od rozrządu, a nie jak u starszych aut od koła zamachowego
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-01-2025, 22:11 przez IrBO.)
Wygląda na to, że sam muszę ogarnąć problem, oczywiście z Waszą pomocą. Problem to DTC 020213, przerwy występują na zimnym silniku, niekiedy na krótko zapala się kontrolka serwisowa wraz z "czkawką". Po oczyszczeniu i dogięciu styków przez pewien czas jest ok. Czkawki nie ma. Po ponownym pojawieniu się problemu wymieniłem wtyczki wtryskiwacza 2 i 3. Spokój nie trwał zbyt długo. Zanim wymienię wtryskiwacz zamierzam jak pisał andrzejwa w innym wątku najpierw sprawdzić rezystancję na wtryskiwaczu czy aby nie jet niższa niż 150 koHm, a jesli jest w okolicach 200 to zamienić miejscami wtryskiwacze 2 i 3 i czekać jaki błąd ewentualnie się pojawi oczywiście po uprzednim uporządkowaniu kodów wtrysków w sterowniku. A może od razu zakupić jakiś używany wtryskiwach i podmienić z tym wyrzucającym przerwę w obwodzie. Przekonuje mnie teoria z uwalonym stosem piezo, ale czy tak będzie faktycznie? Podpowiedzcie co robić, bo sam na siebie jestem zły, że kasę zostawiałem w ASO
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości