wojteks
2,852
12
685
627
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 21-04-2023, 07:40
(20-04-2023, 22:55)Fiffti napisał(a): Wg instrukcji resurs na silnik jest do ".... i 1 dzień dluzej" ? Do bramy warsztatu czy do 15:00 (zamknięcia warsztatu)?
Oby służył do końca posiadania auta.
(20-04-2023, 22:55)Fiffti napisał(a): Świst towarzyszył mi od początku Niektóre turbiny tak mają, sobie świstają i są wyraźnie słyszalne. A brak wygłuszenia istotnie ten dźwięk wzmocnił.
Może regeneracja turbiny coś pomóc ale nie koniecznie i nadal będzie słyszalna.
•
Fiffti
6
0
2
0
SC III ph I
2011
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Grybów
Fiffti
Zarejestrowani
— 21-04-2023, 13:02
(21-04-2023, 07:40)wojteks napisał(a): Oby służył do końca posiadania auta.
Wierzę = mam nadzieję = chciałbym bardzo.. żeby auto zostało u nas bardzo długo..
Brakło mi szczęścia w momencie zakupu, więc może akurat decyzja o wymianie na silnik zregenerowany przez France Expert zbilansuje całość..
Swoją drogą w tej chwili to chyba jeden z najdroższych RS3 z 2011 w PL
•
wojteks
2,852
12
685
627
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 21-04-2023, 14:02
(21-04-2023, 13:02)Fiffti napisał(a): Swoją drogą w tej chwili to chyba jeden z najdroższych RS3 z 2011 w PL Niestety nie, jest tylko tyle wart ile byłby kupiec skłonny zapłacić a 1.4tce raczej nie cieszą się popularnością.
Niestety zapewne nie wiesz na czym polegała regeneracja tego konkretnego silnika więc jak już pojazd uruchomiłeś to pora sprzedać sprawny i kupić inny z mniej problematycznym silnikiem.
•
pawlosio
1,305
6
388
73
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
łódź
pawlosio
Zarejestrowani
— 21-04-2023, 14:08
Ta firma ma dobre opinie...silnik pewnie wytrzyma min 150 tys...o tym przebiegu przygladalbym się dokładnie czy płynu nie ubywa....
W każdym razie pewnie silnik ma szansę wytrzymać dłużej niż auto
•
wojteks
2,852
12
685
627
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 21-04-2023, 15:45
(21-04-2023, 14:08)pawlosio napisał(a): Ta firma ma dobre opinie... To dlaczego wymieniłeś na 1.6 16V?
(21-04-2023, 14:08)pawlosio napisał(a): silnik pewnie wytrzyma min 150 tys... Może mieć najlepsze opinie ale lepiej niż fabryka raczej nie zrobi więc w taki przebieg po "regeneracji" nie wierzę. Zawsze mogę się mylić ale ....
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-04-2023, 15:53 przez wojteks.)
•
twilk7
4,266
17
2607
876
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
— 21-04-2023, 19:36
Robi lepiej niż fabryka, gdyż zakładają poprawioną UPG, która to jest powodem wszystkich problemów z tym silnikiem .
Wysłane przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-04-2023, 19:37 przez twilk7.)
•
PunkRock86
25,747
64
18229
17,886
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
(21-04-2023, 19:36)twilk7 napisał(a): Robi lepiej niż fabryka, gdyż zakładają poprawioną UPG, która to jest powodem wszystkich problemów z tym silnikiem .
Wysłane przy użyciu Tapatalka
W takim razie - czy nie warto prewencyjnie wymienić tą uszczelkę po zakupie ? Tak wymienia się rozrząd ?
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
pio555
31,321
125
11118
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 21-04-2023, 21:53
(21-04-2023, 21:17)PunkRock86 napisał(a): W takim razie - czy nie warto prewencyjnie wymienić tą uszczelkę po zakupie prewencyjnie mozna wymienić tez silnik....zawsze mniej stresów... a tak poważnie do wyobrażasz sobie rozbiórkę silnika po zakupie wymarzonego auta i na start wrzucenie 5tyś w rozrząd i UPG?
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
PunkRock86
25,747
64
18229
17,886
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
(21-04-2023, 21:53)pio555 napisał(a): (21-04-2023, 21:17)PunkRock86 napisał(a): W takim razie - czy nie warto prewencyjnie wymienić tą uszczelkę po zakupie prewencyjnie mozna wymienić tez silnik....zawsze mniej stresów... a tak poważnie do wyobrażasz sobie rozbiórkę silnika po zakupie wymarzonego auta i na start wrzucenie 5tyś w rozrząd i UPG?
Czytając o tym, że remonty tego silnika kosztują tak wiele stresu, czasu i pieniędzy ? Dysponując przekazaną mi wiedzą oraz gotówką. To jako potencjalny kupujący, czytając tak wiele o tym jak bardzo g***niany to motor doliczył bym na zasadzie "serwisu po zakupowego".
A tak - nie wyobrażam sobie, bo jeżdżę autem o wartości tego remontu
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
wojteks
2,852
12
685
627
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 21-04-2023, 22:03
(21-04-2023, 19:36)twilk7 napisał(a): Robi lepiej niż fabryka, gdyż zakładają poprawioną UPG, która to jest powodem wszystkich problemów z tym silnikiem Gdyby to było takie proste to wszyscy by tak robili. Chyba że dostępność tej super cudownej uszczelki jest tylko dla tej firmy lub innych "wiedzących". Nawet niechby taka uszczelka na zamówienie kosztowała 500pln to nikt by nie kupował innego silnika tylko wymieniał uszczelkę.
Niestety zawsze będę sceptycznie nastawiony do "regeneracji" silników które z definicji są wysokiego ryzyka i jeszcze jak ma być tanio.
(21-04-2023, 21:53)pio555 napisał(a): a tak poważnie do wyobrażasz sobie rozbiórkę silnika po zakupie wymarzonego auta i na start wrzucenie 5tyś w rozrząd i UPG? Tak, jak kupię samochód z uszkodzonym silnikiem za 5 tys przy wartości sprawnego 25 tys.
Inna sprawa że pakiet startowy sprawnego silnika 1.6thp to może być rozrząd z vanosem(ami), pompa wysokiego ciśnienia benzyny, przepustnica, pokrywa zaworów, czyszczenie zaworów ssących z nagaru. (5k się nazbiera jak nic).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-04-2023, 22:12 przez wojteks.)
•
|