twilk7
4,264
17
2603
876
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
— 11-09-2023, 08:32
Można, ale 2500 to ktoś kogoś naciąga. Realny koszt pełnej usługi, to 800 - 1000 złotych. Przynajmniej u speca w Krakowie tyle płacę.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
•
maciej1486
21,013
23
2411
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
(11-09-2023, 06:38)ljs_ljs_ljs napisał(a): A nie mozna tego adBlue wyprogramowac ? . Niechaj zbiornik i pompa sobie jezdzą w trybie nieuzywanym. U mnie 700-1000zł. Można też zdemontować i sprzedać co dziwne to nawet chodliwy towar na allegro. Znajomy wyprogramował sprawny system i sprzedał kompletny zbiornik za 700zł czyli tyle co sama usługa
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
ljs_ljs_ljs
549
0
105
73
SC III ph I
2009
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Skawina
Imho lepiej wyprogramowac, bo nóż za 5 lat
ktoś zacznie weryfikować obecność takowego
zbiorniczka.
•
wędkarz
1,183
5
550
642
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 11-09-2023, 09:49
(11-09-2023, 08:32)twilk7 napisał(a): Można, ale 2500 to ktoś kogoś naciąga. Realny koszt pełnej usługi, to 800 - 1000 złotych. Przynajmniej u speca w Krakowie tyle płacę.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Ja 2500 dalem ale z fizycznym wywaleniem dpf. A u Ciebie to w komplecie?
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
twilk7
4,264
17
2603
876
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
— 11-09-2023, 09:54
A po co wyrzucać DPF? Zadbać o EOLYS i FAP zostawić w spokoju.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
•
wędkarz
1,183
5
550
642
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 11-09-2023, 12:40
(11-09-2023, 09:54)twilk7 napisał(a): A po co wyrzucać DPF? Zadbać o EOLYS i FAP zostawić w spokoju.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Akurat w moim przypadku problemem był zarówno adblue i DPF. I za jednym zamachem chcieliśmy się pozbyć obu problemów. DPF nie chciał się wypalać i nawet nie nadawał się do czyszczenia bo popękał w środku. Przynajmniej takie info dostałem od mechanika
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
twilk7
4,264
17
2603
876
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
— 11-09-2023, 12:44
A przyczyna uszkodzonego FAPa usunięta?
Wysłane przy użyciu Tapatalka
•
wędkarz
1,183
5
550
642
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 11-09-2023, 14:05
(11-09-2023, 12:44)twilk7 napisał(a): A przyczyna uszkodzonego FAPa usunięta?
Wysłane przy użyciu Tapatalka Szczerze mówiąc auto zostało sprzedane, bo przyszły nowe ;)
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
Zer0
107
0
13
83
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Warszawa
Zer0
Zarejestrowani
— 14-09-2023, 18:39
(10-09-2023, 16:24)pio555 napisał(a): jak chcesz tanio jeździć to 1.5 dci 110KM i tylko ten najlepiej od 2012r
A dlaczego akurat z 2012 ? Ja mam 1.5 dci z końcówki 2011 i czytałem, że od 2011 są te najbardziej dopracowane.
•
pio555
31,319
125
11117
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 14-09-2023, 20:44
miałem na myśli polifta a on jest oficjalnie od 2012r a że zdarzały się juz poliftowe silniki w przedliftowej budzie to tak wyszło
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
|