Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic III - jaki silnik wybrać?


twilk7
Zarejestrowani

Można, ale 2500 to ktoś kogoś naciąga. Realny koszt pełnej usługi, to 800 - 1000 złotych. Przynajmniej u speca w Krakowie tyle płacę.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(11-09-2023, 06:38)ljs_ljs_ljs napisał(a): A nie mozna tego adBlue wyprogramowac ? . Niechaj zbiornik i pompa sobie jezdzą w trybie nieuzywanym.
U mnie 700-1000zł. Można też zdemontować i sprzedać co dziwne to nawet chodliwy towar na allegro. Znajomy wyprogramował sprawny system i sprzedał kompletny zbiornik za 700zł czyli tyle co sama usługaBiggrin

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

Imho lepiej wyprogramowac, bo nóż za 5 lat
ktoś zacznie weryfikować obecność takowego
zbiorniczka.

Odpowiedz
wędkarz
Zarejestrowani

(11-09-2023, 08:32)twilk7 napisał(a): Można, ale 2500 to ktoś kogoś naciąga. Realny koszt pełnej usługi, to 800 - 1000 złotych. Przynajmniej u speca w Krakowie tyle płacę.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Ja 2500 dalem ale z fizycznym wywaleniem dpf. A u Ciebie to w komplecie?

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

A po co wyrzucać DPF? Zadbać o EOLYS i FAP zostawić w spokoju.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
wędkarz
Zarejestrowani

(11-09-2023, 09:54)twilk7 napisał(a): A po co wyrzucać DPF? Zadbać o EOLYS i FAP zostawić w spokoju.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Akurat w moim przypadku problemem był zarówno adblue i DPF. I za jednym zamachem chcieliśmy się pozbyć obu problemów. DPF nie chciał się wypalać i nawet nie nadawał się do czyszczenia bo popękał w środku. Przynajmniej takie info dostałem od mechanika

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

A przyczyna uszkodzonego FAPa usunięta?

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
wędkarz
Zarejestrowani

(11-09-2023, 12:44)twilk7 napisał(a): A przyczyna uszkodzonego FAPa usunięta?

Wysłane przy użyciu Tapatalka
Szczerze mówiąc auto zostało sprzedane, bo przyszły nowe ;)

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz
Zer0
Zarejestrowani

(10-09-2023, 16:24)pio555 napisał(a): jak chcesz tanio jeździć to 1.5 dci 110KM i tylko ten najlepiej od 2012r

A dlaczego akurat z 2012 ? Ja mam 1.5 dci z końcówki 2011 i czytałem, że od 2011 są te najbardziej dopracowane.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

miałem na myśli polifta a on jest oficjalnie od 2012r a że zdarzały się juz poliftowe silniki w przedliftowej budzie to tak wyszło

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości