funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 29-11-2014, 22:46
krzysztof76 napisał(a):Zostaje wiec 1.6. To nie jest zły silnik, wytrzymały, odporny, dość tani w utrzymaniu; nie powala osiągami, ale mój kumpel miał takie coś zagazowane w SII '03, nakręcił tym grubo ponad 100 kkm - Warszawa (korki), Polska (średniej jakości drogi) i Chrowacja (autostrady), łączny przebieg ponad 240 kkm i sprzedał ze zdrowym silnikiem.
a tu jest całkiem fajny filmik (niestety, tylko ang.) obrazujący, jak w rzeczywistości działa przekładnia CVT:
http://youtu.be/uCEvBGT8twM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2014, 22:52 przez funkoval.)
•
PRZEMO
32,342
67
7858
19,625
SC III ph II
2015
2.0 dCi 160KM, 2014-2016
Czaniec k/B-B
PRZEMO
Administratorzy
— 29-11-2014, 22:58
Krzysztof ale są jeszcze diesle - np Fukiego jeździłem i naprawdę byłem pod mega wrażeniem
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 29-11-2014, 23:02
PRZEMO napisał(a):byłem pod mega wrażeniem kadzisz
mój osobisty typ Scenica (bo zabujałem się w MIII GT ): S II z zewnątrz, S III wewnątrz, -25mm przód/tył, 2.0T pod maską (i własna rafineria, albo sponsor pod dystrybutorem).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2014, 23:03 przez funkoval.)
•
PRZEMO
32,342
67
7858
19,625
SC III ph II
2015
2.0 dCi 160KM, 2014-2016
Czaniec k/B-B
PRZEMO
Administratorzy
— 29-11-2014, 23:05
nie serio jak na 1,6 dci to chodzi mega wypaśnie i wiesz że powiedziałem to już na Węgrzech
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 29-11-2014, 23:08
PRZEMO napisał(a):powiedziałem to już na Węgrzech bo to jest mega silniczek do tras, czyli do moich potrzeb w sam raz, bo w mieście się nie ociąga, a w trasie rozpieszcza luksusem. ale gdybym miał tak 200 kPLN na zbyciu, to kupiłbym megawypasionego GT220, dłubnąłbym za jakieś 20 kPLN do 260+ KM, zawias itp, a pozostałe 60 kPLN przeznaczył na paliwo i śmigał do bólu
•
mojzesz92
8,727
29
2739
495
INNY
2011
INNY
Warka
Wystarczyło by Ci te 1,5k i miałbyś po chipie ok 160KM...
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 29-11-2014, 23:20
wiem, ale nadal w SIII w ON, a nie w MIII GT w Pb [EOT]
•
mojzesz92
8,727
29
2739
495
INNY
2011
INNY
Warka
Taaak i wieem i co cho.... ale nadal te 7l/100km w trasie a nie 13/100km (na oko)
•
Espera
— 29-11-2014, 23:32
No wlasnie funki. Zeby nie ten ON byloby lepiej
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 29-11-2014, 23:39
Espera napisał(a):Zeby nie ten ON byloby lepiej
Żeby było jasne - nie narzekam na ON, przynajmniej w tym wydaniu, jakie mam. Po prostu jestem zauroczony GT, a zawsze podobał mi się w turbobenzynach zakres użytecznych obrotów. Sam Pb o pojemności poniżej 2.5 litra ma problem z momentem, który jest niwelowany przez turbo. Dlatego tak mi się podoba koncepcja TSI.
•
|