legaw
3
0
0
1
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Łódź
legaw
Zarejestrowani
— 26-07-2023, 17:58
op
Szanowna grupo proszę o pomoc - czytając inne posty nie znalazłem takiego przypadku. Po przejechaniu 400 km od zainstalowaniu instalacji lpg KME, komputer zaczął wyrzucać komunikaty: sprawdź układ wtrysku paliwa i sprawdź ESP. Wczoraj jeszcze wyłączenie silnika pomagały aby zlikwidować problem a dzisiaj od rana cały czas trzyma komunikaty i pali się check engine. Po wyrzuceniu tych błędów spada moc że max prędkość to 20 km/h i szarpie silnikiem na wolnych obrotach.
Za wezwałem gazowników aby sprawdzili co jest grane i komputery diagnostyczne wyrzuciły im błędy: P2100, DF078 i DF1012. Coś wspominali że 1 i 4 cylinder nie pali na wolnych obrotach
Gazownicy twierdzą że to nie może być ich sprawka a mechanik twierdzi że to może być zwarcie na wiązce np do przepustnicy po instalacji lpg.
Podpowiedzcie co z tym fantem zrobić bo jeździć nim nie ma jak
pio555 napisał 26-07-2023, 17:59:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-07-2023, 17:59 przez pio555.)
•
pio555
31,356
125
11134
3,039
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 26-07-2023, 18:02
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
legaw
3
0
0
1
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Łódź
legaw
Zarejestrowani
— 26-07-2023, 18:07
op
(26-07-2023, 18:02)pio555 napisał(a): na PB jest ok?
na PB również jest źle. Odłączyliśmy bezpiecznikiem instalację i nic to nie dało. Tych błędów nie daje się skasować. Mechanior twierdzi że jest jakieś zwarcie w wiązce lub nie ma jakiegoś pinu i przepustnica nie działa poprawnie. Ale to jest komentarz na telefon po przeczytaniu komunikatów o błędach i co oznaczają
•
pio555
31,356
125
11134
3,039
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 26-07-2023, 18:11
Jeśli przez kilkaset km na LPG i PB i nagle pada brak mocy to ja bym na LPG nie stawial
Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• legaw
wojteks
2,876
12
690
637
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
Online
— 26-07-2023, 18:44
(26-07-2023, 18:11)pio555 napisał(a): Jeśli przez kilkaset km na LPG i PB i nagle pada brak mocy to ja bym na LPG nie stawial Ale to akurat czas żeby zwarcie się zrobiło w źle zarobionej/ściśniętej wiązce po nagrzaniu się izolacji kabli.
To 1.4tce więc wszystkiego się można spodziewać.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-07-2023, 18:44 przez wojteks.)
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi wojteks za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to wojteks for this post
• mb_17, pio555
mb_17
506
9
363
261
INNY
2006
INNY
Andrychów
mb_17
Zarejestrowani
— 26-07-2023, 19:12
(26-07-2023, 18:44)wojteks napisał(a): (26-07-2023, 18:11)pio555 napisał(a): Jeśli przez kilkaset km na LPG i PB i nagle pada brak mocy to ja bym na LPG nie stawial Ale to akurat czas żeby zwarcie się zrobiło w źle zarobionej/ściśniętej wiązce po nagrzaniu się izolacji kabli.
To 1.4tce więc wszystkiego się można spodziewać.
dokładnie, skoro przed instalacją LPG było wsio ok, a teraz te kilkaset km po instalacji (relatywnie niewiele) się sypią błędy to stawiałbym jednak na coś sknocone przy instalacji, gdzieś coś było niedbale połączone, źle zaizolowane m, dostało trochę temperatury i się coś może zwierać, gubić sygnał.
PS zakładam, że tak banalna sprawa jak świece jest sprawdzona i są ok, jak nie to od tego bym zaczął przy wypadaniu zapłonu, jeśli te błędy co Ci podali rzeczywiście takie są
były: Laguna I ph II 1.6 16V , Laguna II ph I 3.0 V6 24V, Laguna II ph I 1.8 16V, Octavia I 1.9TDI, Grand Scenic II ph II 2.0T
-> jest Laguna II ph II 2.0 dci Initiale Paris + Yaris III 1.5 Dual VVT-ie
•
wojteks
2,876
12
690
637
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
Online
— 26-07-2023, 19:27
(26-07-2023, 19:12)mb_17 napisał(a): jeśli te błędy co Ci podali rzeczywiście takie są Ale to bardzo łatwo zweryfikować, nawet prosty ELM i darmowa aplikacja wystarczy.
•
Yanek80
8
0
0
0
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Sosnowiec
Yanek80
Zarejestrowani
— 26-07-2023, 22:06
@ legaw ... a jak tam poziom płynu chłodniczego ?
•
rafal18031988
559
2
159
68
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
zabrze
Rozumiem, że auto to świeży nabytek i założyłeś LPG. Jakbyś miał te auto od dawna to raczej dawno by był podtlenek. Może warto by zrobić test CO2?
Jak nie pali na 2 gary na wolnych obrotach to pewnie gaśnie . Nie wyobrażam sobie aby się utrzymał na 2 pozostałych
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-07-2023, 22:49 przez rafal18031988.)
•
|