op
Posiadam scenica 2 z silnikiem 2,0 16V 135KM i prawdopodobnie dealerską instalacją lpg. Auto ma nakulane 370 tys km - w całości na gazie. Mam spore obawy, że większość z tego przebiegu silnik przepracował na jednym filtrze gazu. Problem jest na tyle istotny, że auto posiada bardzo rzadką holenderską instalację Eurogaz, a komponenty do niej są bardzo drogie. Sam filtr gazu kosztuje 300zł. A o zregenerowaniu reduktora nie wspomnę.
Zastanawiam się nad wymianą jednak auto bardzo ładnie jeździ na obu paliwach. Myślę czy nie zastosować zasady "nie ruszaj g*wna póki nie śmierdzi).
Myślałem także nad zamianą na tańsze/popularniejsze podzespoły ale to może za jakiś czas, gdyby okazało się, że auto zabawi u mnie dłużej.
Dodam, że to auto prawdopodobnie tylko na kilka miesięcy aby nauczyć żonę jeździć :P dlatego zrobię przy nim co konieczne, ale niepotrzebne wydatki chce ograniczyć.
Zastanawiam się nad wymianą jednak auto bardzo ładnie jeździ na obu paliwach. Myślę czy nie zastosować zasady "nie ruszaj g*wna póki nie śmierdzi).
Myślałem także nad zamianą na tańsze/popularniejsze podzespoły ale to może za jakiś czas, gdyby okazało się, że auto zabawi u mnie dłużej.
Dodam, że to auto prawdopodobnie tylko na kilka miesięcy aby nauczyć żonę jeździć :P dlatego zrobię przy nim co konieczne, ale niepotrzebne wydatki chce ograniczyć.