Scenic II -pierwsze Renault
(03-01-2015, 21:07)blazejk napisał(a): Żeby nie oślepiać innych kierowców to odpowiedzialne są za to czujniki na przednim i tylnym wahaczu, a spryskiwacze przy xenonach są po to aby czyścić reflektory bo przy brudnych xenon tracą barwę i jasność światła.Nie calkiem. Xenony o mocy ponad bodajże 25W wróć - 35 W MUSZĄ mieć spryskiwacze - dają silną wiązkę skupionego światła, więc każdy brud powoduje załamanie wiązki i może skutkować oślepieniem innych kierowców. Obecnie pojawiają się xenony o mocy poniżej 35 W i nie muszą mieć spryskiwaczy, np nowe Clio 2015. Edytka z uwagi na info ponizej od blazejk'a (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2015, 22:28 przez funkoval.)
op
Podrzucono mi taką zagłostkę: podobno od połowy roku 2006 powinna być skrzynia 6. i moc 112 dla tego silnika. Chyba, że gaz fabryczny to wtedy by pasowało i tłumaczyło skrzynię 5 i 105 KM. Ale gaz fabryczny montowany był w wersji Authentique/Alize. Pasuje pod nią wyposażenie??
Moc niekiedy jest na papierze tylko mniejsza bo w niektórych krajach wiązało się to z opłatami
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
niop lewa lampa źle osadzona odległości do grila rózne po prawej i po lewej maska fakt z lewej większa szczelina no i ten zderzak ale tak jak już ktoś wyżej pisał podstawa przejechać się i nie bać tej jazdy sprawdzić czy przy hamowaniu nie trzęsie nie ściąga sprawdz sobie szczeliny kół tzn koło do nadkola przy drzwiach powinno być tak samo jeśli nie to mógł być mały dzwon no i aso wypadkowy na pewno ale jeśli dobrze zrobiony to wart uwagi trochę mało przebiegu ma no ale to już gdybanie
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości