Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic II ph I Najpierw check emisjions potem check injections


kozlarek
Zarejestrowani

op tak jak w temacie check emisjons pojawił mi się w marcu zeszłego roku auto sprawowało się beż zarzutów u mechanika dowiedziałem się że winny jest egr jeździłem tak dalej w czerwcu zaczęło coś się dziać wzrastał płyn chłodniczy i był tłusty po zaprowadzeniu w lipcu auta do mechanika okazało się że wydmuchało uszczelkę pod głowicą po rozebraniu silnika blok tulejowany i popękany wymiana silnika po wymianie silnika dalej błąd egr tydzień temu o dziwo znikł check emisjons ale zaczął się pojawiać błąd check injection auto traci moc przy wymianie silnika mechanik mówił że turbo oki a i jeszcze jedno znika olej błąd który jest 0487 dodam jeszce iż check injection pojawia się i znika co do ubytku oleju to ok 03 litra na 1000 km

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-03-2017, 14:26 przez kozlarek.)

Odpowiedz
cviatec
Zarejestrowani

turbina ,jak z nia?

Odpowiedz
kozlarek
Zarejestrowani

op przy wymianie sinika niby była oki

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(03-03-2017, 14:26)kozlarek napisał(a): i znika co do ubytku oleju to ok 03 litra na 1000 km
co do znikania oleju poczytaj https://www.scenic-forum.pl/Watek-SCENIC...ult-Scenic

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
kozlarek
Zarejestrowani

op czytałem sucho

Odpowiedz
kozlarek
Zarejestrowani

op zaczęła hałasować turbina wymieniona razem z zaworem egr check injection dalej jest auto podpięte pod komputer egr się otwiera turbina działa ale podczas jazdy brak jej kopa dodatkowo przy gaszeniu słychać charakterystyczne psssst tak jakby powietrze schodziło

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Błąd wtrysku świeci się przy wielu różnych chorobach, począwszy od uszkodzeń, zabrudzeń EGR poprzez przeładowanie turbiny, usterkę świec żarowych bądź ich sterownika a skończywszy na uszkodzeniu wtrysku bądź pompy wysokiego ciśnienia. Ja wymieniłem już kilka turbin w swoim SC II zarówno na poprzednim silniku jak też na tym zmienionym. Wymiany spowodowane były uszkodzeniami samej w sobie turbiny jak też brakiem ciśnienia oleju bądź jak ostatnio wadą nowej pompy oleju. Co do mocy bądź niemocy wymienionej turbiny to muszę przyznać, że dopiero ta którą mam obecnie ma dobrego kopa, nie ma tzw. turbo-dziury, ciągnie od spodu jak oszalała a co najważniejsze nie przeładowuje i parametry pracy wzorcowe. Wracając do moich turbin to kupowałem używane wyjęte z chodzącego samochodu, zakładałem regenerowane, kupiłem wkład i sam złożyłem a spece ją ustawili na maszynie no i jeszcze stosowałem różne kombinacje. W dwóch przypadkach od razu było widać winę turbiny jedna przeładowywała i wywalało check injection do tego wyła a druga na starcie wydawała z siebie potworny jazgot i pod maską dymiło z niej spalinami jak z Ursusa. O dziwo pozostałe 3 lub 4 turbiny po podłączeniu do clipa pokazywały wzorcową pracę w tym raz byłem na hamowni i rezultat wyśmienity a samochód mulił. Dopiero ta założona w styczniu bądź na początku lutego tego roku naprawdę wymiata. Osiągi samochodu niczym nie odbiegają od M II 1.9 dci mojego szwagra który jeździł na ori. turbinie. Co wsiadłem w jego samochód to niebo a ziemia, rwał jak dziki jakby miał ze 150 KM a mój ciągnął się nawet na żwirze koła nie mieliły. Teraz dopiero czuć, że idzie ale obecna turbina złożona jest można powiedzieć na zamówienie, żadnych gotowych wkładów, każda część nowa firmy melett, wirnik wyważony i po złożeniu wkładu doważony, turbina ustawiana przy mnie na maszynie.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-03-2017, 15:47 przez haszczurur.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości