op
Mam problem z Renaultem Scenic II 2.0 16V 2007r. w holenderskim gazie. Po zakupie auta wymieniłem rozrząd razem z kołem zmiennych faz. Wszystko zgodnie ze sztuką przy użyciu oryginalnych blokad wałków i wału. Przy okazji wyjąłem też kolektor ssący i wyczyściłem go benzyną ekstrakcyjną od środka. Kilka dni czekałem za częściami i auto stało bez aku. Po złożeniu wszystkiego odpaliłem silnik, popracował prawidłowo z pół minuty więc go zgasiłem. Następnego dnia odpaliłem auto ale po chwili silnik zgasł i od tej pory nie daje się uruchomić - tylko kręci rozrusznik.
Co do tej pory sprawdziłem:
- bezpieczniki w komorze silnika ok,
- iskra jest, świeca sucha
- czujnik wału ma prawidłową oporność
- pompa paliwa po przekręceniu zapłonu pompuje w 2 sekundy 100ml benzyny
- ELM327 podłączyłem do silnika - brak błędów
- czujnik temperatury w kolektorze ssącym ma rezystencje prawidłową
- kontrolka immo najpierw miga a podczas kręcenia pali światłem ciągłym - tego nie jestem pewien czy tak ma być...
Co jeszcze sprawdzić?
Co do tej pory sprawdziłem:
- bezpieczniki w komorze silnika ok,
- iskra jest, świeca sucha
- czujnik wału ma prawidłową oporność
- pompa paliwa po przekręceniu zapłonu pompuje w 2 sekundy 100ml benzyny
- ELM327 podłączyłem do silnika - brak błędów
- czujnik temperatury w kolektorze ssącym ma rezystencje prawidłową
- kontrolka immo najpierw miga a podczas kręcenia pali światłem ciągłym - tego nie jestem pewien czy tak ma być...
Co jeszcze sprawdzić?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2016, 21:13 przez pio555.)