To mało, bo trzeba minimum 280 Nm
__________________________________________________
- dane dla silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732
Głowica silnika:
Wymiana śrub: Tak
Dokręcanie: 25 Nm
Dokręcanie: 25 Nm
Dokręcanie: 270°±10°
Pozostałe momenty dokręcenia silnika:
Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Tak
Łożysko główne 1. etap: 25 Nm
Łożysko główne 2. etap: 47°±6°
Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Tak
Łożysko korbowodu 1. etap: 20 Nm
Łożysko korbowodu 2. etap: 45°±6°
Pompa olejowa do bloku silnika: 25 Nm
Śruby miski olejowej: 14 Nm
Korek spustowy oleju: 20 Nm
Płytka dociskowa sprzęgła do koła zamachowego: 15 Nm 6sp=12 Nm
Centralna śruba koła pasowego wału korbowego/tłumika:
M12 = 60 Nm + 100±10°
M14 = 120 Nm + 95±15° - Zastosować nowe śruby!
Koło wałka rozrządu: 30 Nm+86±6°
Łożysko wałka rozrządu/obudowa wałka rozrządu: 11 Nm
Osłona głowicy silnika: 11 Nm
Kolektor wydechowy do głowicy silnika: 26 Nm
Pompa płynu chłodzącego: 11 Nm
Dysza wtryskowa/jarzmo mocujące do głowicy silnika: 30 Nm
Nakrętka złączkowa wtrysku paliwa: 24 Nm
Koło pompy wtryskowej/-paliwa: 55 Nm
Kołnierz pompy wtryskowej/-paliwa: 21 Nm
Uchwyt pompy wtryskowej/-paliwa : 21 Nm
Świece żarowe : 15 Nm
Czujnik położenia wału korbowego/czujnik liczby obrotów: 10 Nm
Czujnik położenia wałka rozrządu: 8 Nm
Przełącznik ciśnienia oleju silnikowego: 30 Nm
Filtr oleju: 14 Nm
Momenty dokręcenia - nadwozie:
Piasta przedniego koła: 280 Nm
Piasta tylnego koła: 175 Nm
Kierownica: 44 Nm
Zamocowanie przekładni kierowniczej: 105 Nm
Zewnętrzny przegub drążka kierowniczego: 37 Nm
Tarcza hamulcowa do piasty z przodu: 15 Nm
Zacisk hamulca do uchwytu zacisku hamulcowego z przodu: 32 Nm
Zacisk hamulcowy/uchwyt zacisku hamulcowego do piasty z przodu: 105 Nm
Tarcza hamulcowa do piasty z tyłu: 15 Nm
Zacisk hamulca do uchwytu zacisku hamulcowego z tyłu: 36 Nm
Zacisk hamulcowy/uchwyt zacisku hamulcowego do piasty z tyłu: 105 Nm
Nakrętki/śruby mocujące koła : 110 Nm