thomassino
28
0
4
1
SC II ph II
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Siedlce
op
Witam.
Od około tygodnia pojawił mi się komunikat "SPRAWDŹ WTRYSK"
Nie wiem co jest grane bo samochód jak jeździł tak jeździ.
Spadków mocy nie zauważyłem, żadnego czarnego dymu z rury też.
Co ciekaw błąd pojawia się tylko na zimnym silniku, po przejechaniu kilku km i zgaszeniu go i ponownym odpaleniu błędu nie ma.
Ktoś ma jakiś pomysł co jest powodem tego błędu ???
Z góry dziękuję za info
•
TomaszB
11,614
38
3235
1,734
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Świdnica
TomaszB
Moderatorzy
Online
— 01-11-2017, 16:43
Powodem może być sto różnych przyczyn, to bardzo ogólny komunikat, bez podpięcia jakiegoś diagnoskopu, najlepiej clipa, nic się nie wywnioskuje.
•
KulusioWy
5,937
63
4504
5,227
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Katowice
Któraś świeca żarowa jest padnięta i na 99% to będzie to
Też tak miałem.
Posprawdzaj świece jeśli nie masz dostępu do diagnoskopu jakiegokolwiek.
Jeśli wyjdzie błąd P0670 to na bank błąd od świec.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2017, 16:50 przez KulusioWy.)
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi KulusioWy za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to KulusioWy for this post
• scrabi
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 01-11-2017, 17:18
ja wczoraj wymieniałeś świece bo własnie miałęm taki komunikat. okazało sie że 2 i 3 nie grzały wcale, po wymiane komunikat zgasł sam.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Przychylam się do opinie kolegów, skoro dzieje się to na zimnym silniku należy sprawdzić świece żarowe.
Zanim wykręcisz świece dobrze rozgrzej silnik.
•
thomassino
28
0
4
1
SC II ph II
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Siedlce
op
Dziękuję pięknie, jutro sprawdzę omomierzem opór i dla pewności wykręcę i zobaczę czy żarzą.
Przed wymianą licznika miałem jego wersję angielską i przy złych świecach miałem komunikat check injection czyli po tłumaczeniu "sprawdź wtryski". (Mądry po fakcie)
Tak czy inaczej jeszcze raz dzięki, jutro napiszę czy to ten problem.
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 01-11-2017, 19:14
weż kabelek i posprawdzaj świece tzn, jeden koniec do plusa aku, a drugo do swiec jak któraś nie iskrzy wcale, albo s labo to masz wiowajcę.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to scrabi for this post
• Oktawiusz
zonk84
75
0
2
10
SC III ph II
2008
1.5 dCi 105KM, 2003-2009
Wabrzezno
zonk84
Zarejestrowani
— 02-11-2017, 12:07
Witam nie chciał bym zakładać nowego tematu bo 3 dni temu wyskoczył mi ten sam błąd tylko że.
Jadąc do pracy przy przyspieszaniu około 130 km/h tak jakby stracił moc i wyskoczył błąd sprawdź wtrysk . Po 8h pracy odpalam auto i wszystko jest ok.
Auto posiadam od miesiąca więc nie znam jego historii . Ogółem mam pytanie czy w tym silniku zawór podciśnienia powinien chodzić po zgaszeniu auta ? brzęczy mi jakieś 3 - 4 minuty po zgaszeniu po czym powoli przestaje. Ps autem zrobiłem 1500km i 0 ubytków oleju.
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 02-11-2017, 12:09
(02-11-2017, 12:07)zonk84 napisał(a): mam pytanie czy w tym silniku tym w tytule wątku czy w Twoim profilu?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 02-11-2017, 13:01
(02-11-2017, 12:07)zonk84 napisał(a): czy w tym silniku zawór podciśnienia powinien chodzić po zgaszeniu auta ? brzęczy mi jakieś 3 - 4 minuty po zgaszeniu po czym powoli przestaje U mnie też (czasami) brzęczy, jak sie mu uwidzi - i tak już drugi rok. Czyli do przyjęcia.
A co do błędu wtrysku i przejścia w tryb awaryjny - trzeba odczytać błędy, bo przyczyn może być wiele.
W moim Grandzie (1,9 dci) przyczyna był zanieczyszczony wtryskiwacz, w krótkim - wężyk podciśnienia.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
|