pio555
31,318
125
11116
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 05-03-2023, 22:41
(05-03-2023, 22:17)embartlomiej napisał(a): 270k w 1.5dci 110km? czy jakiś inny silnik? Ty nim tyle nalatałeś ? jakieś awarie? ja mam 1,6 dci i tyle nalatane
1,5 dci to jeden z najlepszych silników diesla na rynku
wykorzystuje go cała grupa Nissan/Renault/Dacia/Infiniti oraz Mercedes
silniki te bez problemów wytrzymują 300-400 tyś przy właściwej eksploatacji
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Mariuszscenic
5
0
1
0
SC III ph I
2009
1.5 dCi FAP 110KM, 2009-2011
Tarnobrzeg
Mój ma nalatane 303tys kupiłem z przebiegiem 240 tyś wymieniłem dwumase,dwa wtryski sprężyny przód i tył a reszta to rzeczy eksploatacyjne rozrząd, tarcze, klocki itp...1.5dci 110km
andrzejwa
2,640
54
1282
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
(05-03-2023, 21:49)embartlomiej napisał(a): a Wy przy jakich przebiegach wymieniacie świece? Pierwszą świecę wymieniłem przy 200 kkm. Uszkodzony stos piezo we wtryskiwaczu nie ma wpływu na świece żarowe.
•
embartlomiej
31
0
0
19
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2009-2011
Lublin
op
(06-03-2023, 06:29)andrzejwa napisał(a): Pierwszą świecę wymieniłem przy 200 kkm. Uszkodzony stos piezo we wtryskiwaczu nie ma wpływu na świece żarowe.
To porządne świece tutaj macie. I Ty tyle zrobiles na jednych swiecach? Czy moze wymienial ale wcześniejszy wlasciciel? Z tego co czytalem to wszyscy zalecaja po minimum 100k wymiane i u mnie przy tym przebiegu padly dwie, wiec wymienilem komplet.
•
pio555
31,318
125
11116
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 06-03-2023, 10:42
(06-03-2023, 10:39)embartlomiej napisał(a): Z tego co czytalem to wszyscy zalecaja po minimum 100k wymian swiece żarowe wymienia sie jak padną nie widzę potrzeby wymiany jak działaja no ale jak kto woli
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
embartlomiej
31
0
0
19
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2009-2011
Lublin
op
(05-03-2023, 22:41)pio555 napisał(a): 1,5 dci to jeden z najlepszych silników diesla na rynku
wykorzystuje go cała grupa Nissan/Renault/Dacia/Infiniti oraz Mercedes
silniki te bez problemów wytrzymują 300-400 tyś przy właściwej eksploatacji A jaka to wlasciwa eksploatacja? Gdzie mozna sie tego dowiedziec? Bo chyba nie z instrukcji obslugi gdzie np olej zalecaja wymieniac co 2 lata lub nie pamietam chyba 30k km ?
Niby dobry silnik ale wtryski padają, troche droga taka eksploatacja. Dwa że 2 x do roku latam na strzala 2k km i nie chcial bym zeby podczas takiej trasy padla mi cewka, wtrysk lub jakies inne gunwno ktore uniemozliwi trase gdzies np w holandii
•
TomaszB
11,614
38
3235
1,734
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Świdnica
TomaszB
Moderatorzy
— 06-03-2023, 10:55
(06-03-2023, 10:49)embartlomiej napisał(a): A jaka to wlasciwa eksploatacja? To akuratnie nic skomplikowanego, w wielkim skrócie: olej co 10-15 tyś. lub raz w roku, dobra ropa, niepałowanie na zimnym i studzenie na gorącym.
Jak kupiłem swojego miał 142 000 na blacie i dwie świece żarowe padnięte.
•
embartlomiej
31
0
0
19
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2009-2011
Lublin
op
(06-03-2023, 10:55)TomaszB napisał(a): olej co 10-15 tyś. lub raz w roku, dobra ropa, niepałowanie na zimnym i studzenie na gorącym.
No jasne jeszcze tylko rozrzad w pore ogarnąć
(06-03-2023, 10:55)TomaszB napisał(a): Jak kupiłem swojego miał 142 000 na blacie i dwie świece żarowe padnięte. To widzisz i tak 50% dluzej wytrzymaly niz moje. Pewnie czesciej w dluzsze trasy byl ganiany. Ale niektorzy tutaj pisza ze to dziwne bo oni nigdy nie wymieniaja i po 300k robią :xD
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-03-2023, 11:33 przez embartlomiej.)
•
twilk7
4,264
17
2603
876
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
— 06-03-2023, 11:40
Wiem, że okazję się zdarzają, ale chciałbym móc obejrzeć ta dwunastoletnią perełkę z tak niskim przebiegiem. Te 95 tys km masz w jakiś wiarygodny sposób potwierdzone? Tylko nie pokazuj danych z CEPIKu, jak auto pochodzi z importu.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
•
embartlomiej
31
0
0
19
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2009-2011
Lublin
op
(06-03-2023, 11:40)twilk7 napisał(a): Wiem, że okazję się zdarzają, ale chciałbym móc obejrzeć ta dwunastoletnią perełkę z tak niskim przebiegiem. Te 95 tys km masz w jakiś wiarygodny sposób potwierdzone? Tylko nie pokazuj danych z CEPIKu, jak auto pochodzi z importu.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Mam ksiazke serwisową, i historie przeglądów. (Angielską)
Ale nie wiem czy nie jest podrobiona. Bo jak to sprawdzić?
Chociaz stan auta chyba wskazuje na adekwatny nalot. Przynajmniej takie robi wrazenie. Nic nie wytarte, srodek jak nowy, sprzeglo super śmiga zadnych luzow pukania, podczas jazydy puszczam kiere leci jak od sznurka, nawet opony z grubym mięchem.
Auto stało na angielskiej aukcji nikt nie chcial licytować ze wzgledu iż ciezko palilo (spalone swiece) i check engine (walnięta cewka) wiec udalo sie w dobrych pieniadzach kupić £2900 (już z naprawą wszystkiego) bo samo auto £2600
Nie wiem czy to gruz czy nie bo sie nie znam, narazie odpukac wydaje sie że posluzy a jak bedzie cos nie tak to sprzedam bez straty .
Wybieram sie nim do PL (lubelskie) dopiero w grudniu ale na 2 miechy jak cos zapraszam obejrzeć.
Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-03-2023, 12:24 przez embartlomiej.)
•
|