op
Jako, ze takiej jasnej informacji nie mogłem znaleźć - zamieszczam .
Kto robi to często , może nie docenia precyzji słow.....nadcisnij....Pcham ,prawie urywam i nic....
wtyczka w moim przypadku posiada zielony plastik od strony silnika , który jest blokadą. naciskanie na niego zgodnie z poradą nie dawało rezultatu.
Podobne Złączki na aukcjach miały zupełnie inna budowę i takiej dokładnie jak moja nie potrafiłem znaleźć, żeby to rozkminić...
dopiero po jej zdjęciu zrozumiałem jak sobie pomóc.
plastik zielony jest jednostronny , wiec nie ściskamy a pchamy (za pomocą np srubokręta lub innego preta - ponoć sa specjalne kleszcze) w kierunku od silnika na przewód paliwa zielona zapadka PRZESUWA SIE W CELU ODBLOKOWANIA .
Zielony plastik to PRZESUWAJĄCA SIE POZIOMO, sprężynująca obręcz wokół krócca wystającego z listwy wtryskowej, która posiada zapadkę od strony zewnętrznej zazebiającą sie w rowek na króćcu - pchanie jak napisałem właśnie przesuwa tę obręcz i odpina/zwalnia tę zapadkę umożliwiając zsuniecie złącza z króćca. ZAPADKA JEST Z JEDNEJ STRONY - OD STRONY ZEWNETRZNEJ - POD POZIOMĄ CZESCIĄ ZŁĄCZKI
jak jest to zsyfione , jest to dosyć trudne - nie wiadomo o co chodzi i czemu sie nie odpina oraz zachodzi obawa zeby tego całego plastikowego ustrojstwa nie ułamać..
szkoda ze zdjęć nie zrobiłem.... ale była juz tak pora i poziom wk.......
Pomaga też delikatne dopchnięcie złącza w dół od strony zewnętrznej , aby ułatwić wyskoczenie tej zapadki z rowka na króccu .
zatem niby proste , ale jasne staje sie dopiero jak po kilkunastu minutach udaje Ci sie to wyrwać )))
Dlatego tez zdecydowałem. aby ten post zamiescić....
Powodzenia
Kto robi to często , może nie docenia precyzji słow.....nadcisnij....Pcham ,prawie urywam i nic....
wtyczka w moim przypadku posiada zielony plastik od strony silnika , który jest blokadą. naciskanie na niego zgodnie z poradą nie dawało rezultatu.
Podobne Złączki na aukcjach miały zupełnie inna budowę i takiej dokładnie jak moja nie potrafiłem znaleźć, żeby to rozkminić...
dopiero po jej zdjęciu zrozumiałem jak sobie pomóc.
plastik zielony jest jednostronny , wiec nie ściskamy a pchamy (za pomocą np srubokręta lub innego preta - ponoć sa specjalne kleszcze) w kierunku od silnika na przewód paliwa zielona zapadka PRZESUWA SIE W CELU ODBLOKOWANIA .
Zielony plastik to PRZESUWAJĄCA SIE POZIOMO, sprężynująca obręcz wokół krócca wystającego z listwy wtryskowej, która posiada zapadkę od strony zewnętrznej zazebiającą sie w rowek na króćcu - pchanie jak napisałem właśnie przesuwa tę obręcz i odpina/zwalnia tę zapadkę umożliwiając zsuniecie złącza z króćca. ZAPADKA JEST Z JEDNEJ STRONY - OD STRONY ZEWNETRZNEJ - POD POZIOMĄ CZESCIĄ ZŁĄCZKI
jak jest to zsyfione , jest to dosyć trudne - nie wiadomo o co chodzi i czemu sie nie odpina oraz zachodzi obawa zeby tego całego plastikowego ustrojstwa nie ułamać..
szkoda ze zdjęć nie zrobiłem.... ale była juz tak pora i poziom wk.......
Pomaga też delikatne dopchnięcie złącza w dół od strony zewnętrznej , aby ułatwić wyskoczenie tej zapadki z rowka na króccu .
zatem niby proste , ale jasne staje sie dopiero jak po kilkunastu minutach udaje Ci sie to wyrwać )))
Dlatego tez zdecydowałem. aby ten post zamiescić....
Powodzenia