siwusek216
5,929
17
4153
2,915
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
siwusek216
Zarejestrowani
Online
— 26-02-2020, 14:19
(26-02-2020, 14:03)Paweł B napisał(a): (25-02-2020, 21:41)Neonixos666 napisał(a): (25-02-2020, 18:54)Paweł B napisał(a): Jak ktoś tankuje cały czas paliwa premium czy verwa na dłuższą metę padną wtryski
Jeśli ktoś tak uważa to zupełnie nie ma pojęcia czym różnią się paliwa premium od zwykłych i rozpowiada głupoty. Tankuj premium cały czas zobaczysz co się stanie z wtryskami, proponuje przestać czytać tylko pogadać z ludźmi co zajmują się na codzien regeneracją i zapytać się na temat tego paliwa .
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Hmm w poprzednim aucie po tankowaniu premium na dystansie 80kkm jedyna konsekwencja poprawa korekt na wtryskiwaczach. Jak sprzedawałem miał 310kkm i nadal jeździ bez zarzutu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
Neonixos666
914
3
197
28
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Szczytno
Radzę nie słuchać ludzi od regeneracji wtryskiwaczy bo oni nie wiedzą na czym jeździło auto tylko do edukować się czym są tak na prawdę paliwa premium bo nawet ludzie którzy pracują na stacji paliw tego nie wiedzą. Jeśli ktoś uszkodził układ wtryskowy po zalaniu lepszego paliwa to znaczy że albo nie spełniało norm jakościowych albo było zanieczyszczone ale nigdy nie z powodu samej specyfiki paliwa premium.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-02-2020, 15:19 przez Neonixos666.)
•
Zer0
107
0
13
83
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Warszawa
Zer0
Zarejestrowani
— 05-05-2020, 21:07
(26-02-2020, 15:18)Neonixos666 napisał(a): Radzę nie słuchać ludzi od regeneracji wtryskiwaczy bo oni nie wiedzą na czym jeździło auto tylko do edukować się czym są tak na prawdę paliwa premium bo nawet ludzie którzy pracują na stacji paliw tego nie wiedzą. Jeśli ktoś uszkodził układ wtryskowy po zalaniu lepszego paliwa to znaczy że albo nie spełniało norm jakościowych albo było zanieczyszczone ale nigdy nie z powodu samej specyfiki paliwa premium.
Ja tankuję tylko premium, auto dostałem od Ojca i jestem niestety skazany przez jakiś czas na reno, tata też tankował tylko premium konkretnie tylko na Circle K wcześniej Statoil. Spalanie w mieście mam 8.2/100 a pedał w podłodze więc uważam, że całkiem nieźle, czasem przerwie na milisekundę a potem jest ok. Ogólnie to jeden wtrysk był wymieniony bo padł przy 99 kkm, teraz jest 107 kkm. Auto 2011 1.5 dci 110 fap z olbrzymią turbo dziurą między 1 a 2. Gdzie sprawdzić jaki mam układ wtryskowy, siemens, delphi czy ch... wie co tam jeszcze, widzę, że inżyniery z reno ciągle eksperymentowali, znak, że spieprzyli temat. Czytałem tu że jakieś specyfiki można dodać do czyszczenia wtrysków do paliwa, pytam więc jakie i w jakiej proporcji i czy to się w ogóle opłaca ?
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 06-05-2020, 03:43
@ Zer0 jest opcja "szukaj"
A skoro tu czytałeś o tym to byłeś w odpowiednim miejscu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-05-2020, 03:44 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Neonixos666
914
3
197
28
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Szczytno
(05-05-2020, 21:07)Zer0 napisał(a): tankował tylko premium konkretnie tylko na Circle K wcześniej Statoil
Nie wiem dlaczego ale dziwnie chodzi Renata na paliwie z tej stacji, poprzednie samochody nie miały żadnych problemów, teraz przerzuciłem się na Orlen i vervę, auto jedzie lepiej, jest bardziej elastyczne i kultura pracy też lepsza.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Neonixos666 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Neonixos666 for this post
• Zer0
lepio126
188
0
5
3
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
lepio126
Zarejestrowani
— 23-08-2022, 12:30
ja słyszłam że dobrze stosować depresator do paliwa w niewielkich dawkach:
- smaruje wtryski
- działa antykorozyjnie
- podnosi liczbe cetanową
- czyści też ale nie powoduje zapychania DPF i Końcówej wtrysków
•
lepio126
188
0
5
3
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
lepio126
Zarejestrowani
— 21-09-2022, 12:21
a czy ktoś stosował preparaty do czyszczenia wtryskiwaczy diesla K2 - dictum ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-09-2022, 12:21 przez lepio126.)
•
maciej1486
21,014
23
2411
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Ja uzywam co 3 miesiace w kilku autach od kilku lat.
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi maciej1486 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to maciej1486 for this post
• scrabi
lepio126
188
0
5
3
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
lepio126
Zarejestrowani
— 22-09-2022, 20:23
Ok profilaktyka , a pierwszy raz zastosowałeś bo coś się działo i czy dało efekt?
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 22-09-2022, 21:55
Używałem różnych, LM Spulung myślałem że jest najlepszy. Po zastosowaniu rok temu Fueldat mega różnica odczuwalna dla każdego. Ciężko kupić, tani nie jest, sprawdza się rewelacyjnie.
Wysłane z kolorowego kalkulatora
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2022, 21:55 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|