Kolejne odświeżenie tematu.
Miałem ten sam problem - zaparowane od wewnątrz klosze tylnych lamp w GS3.
Po demontażu lamp, ustaliłem, że jest to kwestia niewielkiej nieszczelności na obwodzie klosza. A dokładnie na tej wystającej z boku, czerwonej części. Ściekająca po karoserii woda spływa na lampę i przez szparkę pod kloszem dostaje się do środka. Kształt gniazd żarówek wyklucza aby tamtędy dostawała się woda. Brak lub obecność uszczelki niczego nie zmienia.
Co zrobiłem? Uszczelniłem styk krawędzi klosza z podstawą bezbarwnym silikonem za 20zł.
Przestrzegam tu przed próbą stosowania klejów typu cyjanopan (kropelka, minutka i inne błyskawiczne), dekarskich, szklarskich i hydraulicznych mas uszczelniających, akrylu budowlanego i innej chemii. W składzie są składniki powodujące przebarwienie akrylowego szkła klosza.