Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III Wymiana rozrusznika 1.4 tce - gdzie on się dokładnie znajduje??


cyc85
Zarejestrowani

op Witam, czy mógłby ktoś w dwóch zdaniach wytłumaczyć mi gdzie dokładnie szukać rozrusznika w 1.4 tce

Pozdrawiam
pio555 napisał 04-11-2021, 19:24:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-2021, 19:24 przez pio555.)

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

Rozrusznika należy szukać z przodu scenic pod maską.  W okolicach silnika

Przepraszam ale musialem - taki czarny humor

A tak bardziej serio kiedyś znajomy powiedział mi że o ile w scenic II 1.6 rozrusznik da radę wyjąć od góry choć bluznierstwa padaja i jest tragedia to w scenic III 1.4 tce jest o wiele gorzej z wyjeciem rozrusznika

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-2021, 19:44 przez pawlosio.)

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi pawlosio za ten post post:
  • cyc85, pio555
Neonixos666
Zarejestrowani

Robimy tak, najpierw wpisujemy w wyszukiwarkę google ,,1.4 TCE rozrusznik" by zobaczyć jak on wygląda. Następnie wpisujemy 1.4 TCE silnik i wybieramy obrazy, znajdujemy obraz silnika z zamontowanym rozrusznikiem i już wiemy gdzie on się znajduje. Dziękuję Thumbup

Z racji iż rozrusznik napędza wieniec na kole zamachowym silnika zawsze znajduje się on w okolicach łączenia skrzyni i silnika, jedynie w zależności od konstrukcji jest on za silnikiem albo przed.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-2021, 21:30 przez Neonixos666.)

Odpowiedz
[-] 3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Neonixos666 za ten post post:
  • marecky, pio555, TomaszB
GrantElegant
Zarejestrowani

Rozrusznik znajduje się z przodu silnika, ciężko dojrzeć w 1.4tce przysłania kolektor, przepustnica oraz węże/przewody, patrząc pod maskę, jakby między przepustnicą a kolektorem, wymiana wiąże się wiadomo najlepiej kanał, nowy filtr oleju, i najlepiej nowy oring pod chłodniczke oleju , trzeba pamiętać/wiedzieć że rozrusznik nie wyjdzie trzeba zdemontować filtr oleju, później odkręcić chłodniczke oleju, i dopiero dostęp jest, dlatego też najlepiej poświęcić parę zł na nowy filtr i nowy oring (ja nie miałem takiego ,założyłem na masie Erling między chłodniczke a blok)wymiar oringa będzie ok między 53x3.5mm-55x3.5mm ciężko dokładnie podać ponieważ jak pisałem nie miałem takiego a 50x3.5 miał za mała średnicę o parę mm

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości